HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do feb 06, 2025 12:24 pm

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Aprilia SR50 start niet meer 
Auteur Bericht
eric5212
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Aprilia SR50 start niet meer
Ik heb een SR50 die niet meer wil starten. Ik had hem gestart en na 20 sec. viel hij uit. Ik heb er toen een andere bougie ingedaan maar nog steeds niet starten. Daarna het luchtfilter eraf gehaald en schoongemaakt. Scooter deed het weer en heb er vervolgens ong. 20 km. mee gereden. De volgende dag deed ie het weer niet. Startmotor draait wel maar de motor slaat niet aan. Ook niet met het luchtfiter er af. Iemand een idee wat het dan kan zijn

ma jun 01, 2009 1:04 pm
Profiel
Daan Vrieze
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia SR50 start niet meer
Verkeerde forum ;)

ma jun 01, 2009 1:05 pm
Profiel
Chrizu-kun
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Aprilia SR50 start niet meer
Verkeerde forum, maar alsnog niet te belabberd te helpen O:-)

Ten eerste, brommer nieuw of 2de hands? Iets aan de setup veranderd waardoor dit probleem is ontstaan? Goed afgesteld? Choke blijft niet hangen? Carburateur schoon van binnen net zoals je benzine tank en slangetje? Geeft de bougie wel een goede heldere blauwe vonk? Nieuwe bougie alleen doet geen wonderen als bijvoorbeeld je ontsteking verkeerd staat of ergens door slechter vonkt of stuk is. Heb je wel (genoeg) compressie? Pfff zo ff 1-2-3 uit me hoofd zijn dit de bijzonder standaard vragen die je jezelf zou kunne afstellen om alvast je probleem mogelijk te kunnen vinden.

Tip voor volgende keer dat je zoeits post: vermeld dan ook graag de verleden van de scooter erbij en de setup en wat eraan veranderd is, hebben mensen die het lezen er wat meer aan en kunnen ze je beter helpen en je probleem oplossen. Successo

ma jun 01, 2009 2:43 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]