jasonNL schreef:
VICTORY

heb hem same met me pa eruit gekregen. zonder de draad te beschadigen.
de olieslang kan ik er gewoon op zetten zonder te ontluchten ofzo.
en de waterslangen wel toch.
Ik weet niet of jouw brommer ontluchtingspunten heeft, maar zonder ontluchtingspunten zou ik gewoon olie in je tankje gooien met de slang eraf, en zodra er olie uit de andere kant van je slang komt, slang op je carb.
Voor de KVS:
>Zet je brommer rechtop d.m.v. een paddock o.i.d.
1. Zorg dat je motor in koude toestand is
2. draai je radiateurdop EN je kvs tankdop eraf
3. vul je kvs tank tot max, en je radiateur tot het randje (of net onder het randje

)
4. start de motor, MET DE DOPPEN ER NOG STEEDS AF!
5. knijp tijdens het stationair draaien van de motor een paar keer in alle slangen van het koelsysteem, te beginnen bij het laagste punt.
6. check of er luchtbellen in de opening van je radiateur verschijnen, of als je geen luchtbellen ziet check je of het peil in je radiateur zakt.
7. knijp nog een paar keer in alle slangen voor de zekerheid.
8. hang even aan het gas, gewoon voor het gevoel

9. doppies der weer op en gaan!
Oh, en bovenstaande heb ik laatst nog uitgevoerd bij een r6, bij het vervangen van een paar slangen na een schuiver. (lees: succes gegarandeerd!)
en aan het gas hangen was ook meer om het feit dat een r6 met open pijp zo leuk klinkt
