|
how to radiateur eraf halen
Auteur |
Bericht |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
 Re: how to radiateur eraf halen
rieju-rrx schreef: Ja je hebt er 3. Hoofdsproeier, stationairsproeier en chokesproeier. hoofdsproeier weet ik inmiddels wel, denk dat de chokesproeier ook zo'n goud kleurtje heeft?
|
wo apr 18, 2012 10:22 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Kom op man, onder het gat van de schuif....
wo apr 18, 2012 10:23 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Ja allemaal zelfde kleur.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo apr 18, 2012 10:23 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
ik heb weer wat foto's.. op deze zie je de carb van de bovenkant, ik heb het gat wat ik bedoelde (waar dus dat chokeschuifje ondersteboven in zit) rood omrand.  op deze foto van de onderkant, hier kun je zien dat er maar 1 gat in de buurt van (maar niet recht eronder..)  en hier dan eentje van zij/onderkant, dan is duidelijk te zien dat het gat niet recht onder die chokeschuif zit..  laat maar weten wat ik nu kan doen/proberen 
|
do apr 19, 2012 2:38 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Als je een beetje logisch nadenkt, bedenk dan bij jezelf: Hoofdsproeier weet k waar die zit die geeft voornamelijk het mengsel door. De stationairsproeier hoeft maar weinig mengsel te geven omdat hij alleen maar voor het stationairtoerental zorgt dus zal hij niet zo groot zijn en dichtbij de hoofdsproeier zitten. Dan heb je de chokesproeier die blijft dan over. Dus voor de onderste foto is het de meest rechtse sproeier. Maar dan is je probleem nog niet verholpen omdat je schuifje eruit moet. Ik zou zeggen: met je mond op het kanaal en zuigen en dan hopen dat hij niet je keel in schiet! 
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
do apr 19, 2012 2:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Tsja, het is altijd kut om die dingen eruit te halen. Ik stopte daarom vaak een oud stukje kabel erin als ik de carb weg legde. Scheelt een hoop gekut als je hem weer nodig hebt. Maarja, daar heb je nu niks aan. Als je een persluchtpistool tot je beschikking hebt zou ik kijken of je hem er daarmee uit kan blazen oid. Anders gewoon op z'n kop blijven tikken.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
do apr 19, 2012 2:45 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Blazen en wd40 erin spuiten, bij schuif. En er loopt een kanaal voor lucht langs de chokesproeier. Naald erin en kijken of je kunt drukken
zo apr 22, 2012 5:29 pm |
|
 |
|