Auteur |
Bericht |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
vraagje , er is een rs om , groen met een oranje streep over de kuip , en y kappen ook oranje , maar kan hem nergens meer vinden , wie o wie kan me vertellen van wie die is of wie heeft er een foto van
|
vr aug 11, 2006 7:40 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
is die van bram?
|
vr aug 11, 2006 8:40 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
welke bram
|
vr aug 11, 2006 8:41 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
wat is de beste 50cc snel cylinder ?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
vr aug 11, 2006 10:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
where the **ck kan je in nederland een aprilia motorpak kopen!!!????
who knows
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
za aug 12, 2006 2:46 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
de motorzaak lijkt me toch wel een optie
motorbeurs hebben ze ook altijd veel...
dus als je nou is naar een motorzaak toe gaat en daar is rond kijkt i.p.v. de boekjes van de intertoys door te spitten zal het al een stuk opschieten...
denk trouwens ook dat je nog wel een verrassing te wachten staat als je de prijsjes ziet van de mooie 'motorpakken'
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za aug 12, 2006 3:13 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
dat is het nou juist.. ben bij verschillende APRILIA dealers geweest, wel motorkleding, maar geen aprilia spul....
en de prijs maakt niet uit:P mn ouders betalen toch
en op beurzen bennik nog niet geweest maar das ook een optie idd...
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
|
za aug 12, 2006 3:16 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
heb je goed voor elkaar met je ouders haha
ik heb ook nog een vraagje, ik was te lui om het weer te moeten zoeken ...tot wanneer kan je je brommer bij de dealer schouwen?
alvast bedankt
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
|
za aug 12, 2006 5:26 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
wrom zou je w88 tot t laatste moment doe t gwoon deze week ofzo
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za aug 12, 2006 5:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
|
omdat ik in december pas mijn brommer ga verzekeren...
|
za aug 12, 2006 5:37 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
moet je hem verzekerd hebben voor een schouwing dan??
|
za aug 12, 2006 6:21 pm |
|
|
rs joost
ApriliaForum Member
|
neen
|
za aug 12, 2006 7:12 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ik verzeker hem ook pas volgend jaar januarie weer.. k heb m kentekenplaat en alles al
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za aug 12, 2006 7:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
|
MAD L schreef: where the **ck kan je in nederland een aprilia motorpak kopen!!!????
who knows
weet niemand het??
|
za aug 12, 2006 7:38 pm |
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
nope in Spanje waren wel heeel veeel neppe!
maar uhm verder zou ik nie weten, ff motor tricolori informeren!
mijn kleine vraagie:
weet iemand hoe je kan zien of een startmotor het uberhaupt wel doet, kun je die stekker op de accu houden ofzo?
ik heb mijne aangesloten, maar doet het niet je hoort helemaal niets dus hij krijgt waarschijnlijk ook geen stroom, wat te doen?
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
za aug 12, 2006 8:02 pm |
Persoonlijk album
|
|
|