Auteur |
Bericht |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
 Re: how to radiateur eraf halen
Ik snap niet wat je bedoeld met dat slangetje hoor. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat het condoompje als hoesje over je choke heengaat of dat je het slangetje als buitenkabel ziet.
_________________ \8/ Gang is alles, remmen is angst \8/
|
wo apr 18, 2012 9:28 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Volgens mij bedoeld hij de binnenkabel gewoon...
wo apr 18, 2012 9:30 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm Berichten: 5274 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Bommel-Westside
|
Dan lijkt het me juist dat hij de buitenkabel bedoeld als slangetje.
|
wo apr 18, 2012 9:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Dan lijkt het me juist dat hij de buitenkabel bedoeld als slangetje. idd, dat buitenkantje noem ik het slangetje, en wat er doorheen loopt lijkt op een ijzeren kabeltje dit ijzeren kabeltje gaat ook je carb in tot hier denk ik dat het wel duidelijk is.. dit ijzeren kabeltje stop je niet zo je carb in, maar doe je in een soort pijpje vast, en dat doe je dan je carb in..
|
wo apr 18, 2012 9:41 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Aaah heet dat zo, heb ik me altijd al afgevraagd... Dat "slangetje" loopt niet je carb in, maar staat in de stelnippel en die nippel staat zit weer in een deksel gedraaid die dmv een boutje zodat je deksel vastzit en de veer op spanning blijft, die veer drukt op zijn plaats weer het chokeschuifje op de choke sproeier zodat deze afsluit. Trek je nu aan dat stalen kabeltje, dan zit dat in het chokeschuifje gehaakt en trekt hij hem omhoog zodat het omloopsysteem werkt.
wo apr 18, 2012 9:50 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Oooh dat is gewoon je chokekabel. Dat slangetje is de buitenkabel en dat ijzeren kabeltje is je binnenkabel. Ja klopt die maak je vast aan je choke schuif. Of wat is er dan?
|
wo apr 18, 2012 9:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Oooh dat is gewoon je chokekabel. Dat slangetje is de buitenkabel en dat ijzeren kabeltje is je binnenkabel. Ja klopt die maak je vast aan je choke schuif. Of wat is er dan? ja klopt, zo bedoel ik het, sorry voor de onduidelijkheid in mijn nieuwe carb, zit dat ''chokeschuifje'' dus ondersteboven in de carb(die binnekabel zit er dus ook nog niet in!).. en ik krijg hem er nu niet uit :(
|
wo apr 18, 2012 9:54 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Kun je die er niet gewoon eruit laten vallen als je de carb op zijn kop houd? Of heb je een magneetje ofzo?
|
wo apr 18, 2012 9:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
|
Is melilium
wo apr 18, 2012 10:01 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Euwh. Dan zou ik zeggen haal je vlotterbak eraf chokesproeier eruit en met een naald het schuifje eruit drukken.
|
wo apr 18, 2012 10:02 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Kun je die er niet gewoon eruit laten vallen als je de carb op zijn kop houd? Of heb je een magneetje ofzo? nee, al geprobeerd, zelfs op mn broek tikken/slaan. :(
|
wo apr 18, 2012 10:13 pm |
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Euwh. Dan zou ik zeggen haal je vlotterbak eraf chokesproeier eruit en met een naald het schuifje eruit drukken. oke, dan moet ik dat maar proberen :) hoe ziet een chokesproeier eruit? laat het nog weten of het wel/niet is gelukt, hoop natuurlijk op de eerste 
|
wo apr 18, 2012 10:14 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Als je het niet zeker weet dan moet je maar even foto maken en dan wijs ik hem wel voor je aan of als iemand mij voor is wijst die hem wel aan. Maar als je zelf even kijkt en met beetje inzicht kom je er ook wel.
|
wo apr 18, 2012 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mhrx50
ApriliaForum Member
|
rieju-rrx schreef: Als je het niet zeker weet dan moet je maar even foto maken en dan wijs ik hem wel voor je aan of als iemand mij voor is wijst die hem wel aan. Maar als je zelf even kijkt en met beetje inzicht kom je er ook wel. in ieder geval vlotterbakje eraf halen en dan moet ik hem wel kunnen zien?
|
wo apr 18, 2012 10:17 pm |
|
 |
rieju-rrx
ApriliaForum Member
|
Ja je hebt er 3. Hoofdsproeier, stationairsproeier en chokesproeier.
|
wo apr 18, 2012 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|