Auteur |
Bericht |
Luukmoerenhout
ApriliaForum Member
|
Re: Het algemene 'kleine vragen' topic. Deel??
wat zou het kunnen zijn als er een slag zit in de voor remschijf? ik heb gehoord dat het oververhitting kon zijn en ook dat het kan zijn dat hij een ongeluk heeft gehad. klopt dit? en wat zouden nog meer oorzaken kunnen zijn? ps. het gaat om een Aprilia rs 50 MY 09.
|
ma feb 14, 2011 9:43 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
nou hoe maakt toch weinig uit, je moet gewoon aan een nieuwe komen. en dit kan door een ongeluk ofso, maar dat maakt zo achteraf toch weinig uit? overhitting bij een brommerschijfje lijkt me trouwens onwaarschijnlijk.
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma feb 14, 2011 9:44 pm |
|
|
Luukmoerenhout
ApriliaForum Member
|
maar ik had gezien dat ze 109 euro nieuw kosten? ik ga tegen gene zeggen waarvan ik heb wil kopen dat ik eerst wil dat hij hem rij klaar maakt want die remschijf doet het dus nie.. omdat de blokjes ook verkeerd afgesleten waren daardoor. en het achterrem voetding was ook afgebroken. maarja dus remmen kon niet dus ik kon ook geen proefrit maken. is dit verstandig?
|
ma feb 14, 2011 9:56 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
ja dit is verstandig
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
ma feb 14, 2011 10:11 pm |
|
|
Luukmoerenhout
ApriliaForum Member
|
oke! heel erg bedankt!
|
ma feb 14, 2011 11:16 pm |
|
|
keltow
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jun 17, 2010 4:19 pm Berichten: 72 Woonplaats: Maastricht (Li)
|
Hallo, Ik heb mijn kappen gespoten en ik wil graag Mijn naam in stickers erop plakken. Kent iemand een goede webwinkel hiervoor? en welke afmeting is het beste. Wat ik in letters wil hebben: "Keltow" aan de linker kap en rechter kap bvd. EDIT: Ik wil er ook niet teveel aan uitgeven. Dit is de beste site dat ik ben tegen gekomen: http://www.motorsticker.nl/product/1341/43/nick06.html
di feb 15, 2011 2:32 pm |
|
|
mari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 18, 2010 4:03 pm Berichten: 334 Woonplaats: Meerkerk
|
Wie weet er hoe ik mijn grondplaat moet draaien zodat hij op het goede moment vonkt? Zo ver mogelijk met de klok mee(naar rechts dus). Of juist zo ver mogelijk tegen de klok in(dus naar links).?
|
di feb 15, 2011 4:40 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Geen van beiden. Bij de how-to's staat hoe je op het juiste punt komt.
di feb 15, 2011 6:07 pm |
|
|
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
Luukmoerenhout schreef: maar ik had gezien dat ze 109 euro nieuw kosten? ik ga tegen gene zeggen waarvan ik heb wil kopen dat ik eerst wil dat hij hem rij klaar maakt want die remschijf doet het dus nie.. omdat de blokjes ook verkeerd afgesleten waren daardoor. en het achterrem voetding was ook afgebroken. maarja dus remmen kon niet dus ik kon ook geen proefrit maken. is dit verstandig? Zorg idd eerst dat die de remmen in orde maakt, of dat ie 400 euro van de prijs af moet doen. Want als je geen proefritje kan maken weet je ook niet of ie wel goed is.
di feb 15, 2011 6:30 pm |
|
|
Luukmoerenhout
ApriliaForum Member
|
okee bedankt! nu heb ik nog een vraagje, want toen ik aan het kijken was bij die Aprilia toen zag ik dat er halverwege de uitlaat een soort van lapje stof zat ofzo, is dit standaart? hij zij dat het tegen over verhitting zou zijn! ik was een beetje aan het twijfelen omdat ik er nog nooit van gehoord had maar ik ben maar een newbie dus ik weet dat allemaal niet!
|
di feb 15, 2011 6:36 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Hitteband inderdaad.
di feb 15, 2011 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
mari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do feb 18, 2010 4:03 pm Berichten: 334 Woonplaats: Meerkerk
|
frishh schreef: Geen van beiden. Bij de how-to's staat hoe je op het juiste punt komt. Ik heb bij die how-to gekeken. Maar ik heb een andere vliegwiel....
|
di feb 15, 2011 8:10 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
RS 746 schreef: Hitteband inderdaad. Nee ik denk dat ie het hittebestendige plaatje onder het kontje bedoelt. Die is zodat het plastic erboven niet smelt.
|
di feb 15, 2011 8:44 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Ik heb volgens mij een lekkeschokbreker (achter) maar ik heb even rondgekeken op de JD site maar daar verkopen ze alleen een schokbreker voor een rs2000 Nu vind ik die van easyparts nogal antiegelijk duur. Meschien dat jullie weten welken er passen of waar ik hem niet voor 200 euro kan vinden
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
di feb 15, 2011 10:54 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Effe een vraagje , Mijn brommer rookt als de tering, Als ik mijn bougie er uithaal dan is ie ook een beetje nat, Net zoals de zuiger (Koelvloeistof dus), Dus de pakking is niet dik genoeg, Maar nu viel het op dat ik op mijn brommer (Rs50 2002) een oranje koppaking heb ipv zwart (Die iets dunner is), Dus als ik nu de buitenste pakking zo'n zwarte doe, En de binnenkant een orgi (Die oranje is) Zou hij dan stoppen met roken, Of maakt het niks uit als je buitenste koppaking oranje of zwart is (Dus dik en dun)
|
wo feb 16, 2011 12:39 am |
|
|
|