Auteur |
Bericht |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
 Re: motor rijbewijs
FlorisFerrari schreef: goedzo  Maar jij dacht dat ik dus flink aan het haten was ?  . Wist alleen dat je een sv had. Ben zelf ook op zoek naar zon gebakkie 
_________________ http://instantboss.org/
|
do apr 26, 2012 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
ThomaSBK schreef: FlorisFerrari schreef: goedzo  Maar jij dacht dat ik dus flink aan het haten was ?  . Wist alleen dat je een sv had. Ben zelf ook op zoek naar zon gebakkie  Ja ik ken jou nog wel van vroeger op af maar oud model of nieuw ?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
do apr 26, 2012 7:43 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
FlorisFerrari schreef: ThomaSBK schreef: FlorisFerrari schreef: goedzo  Maar jij dacht dat ik dus flink aan het haten was ?  . Wist alleen dat je een sv had. Ben zelf ook op zoek naar zon gebakkie  Ja ik ken jou nog wel van vroeger op af maar oud model of nieuw ? Liefst nieuw model, maar mijn collega heeft een oud model te koop staan dus dat kan hem misschien ook wel worden. Ligt er een beetje aan of ik in een keer slaag voor mijn examens  en of mijn huisje doorgaat of niet.
|
do apr 26, 2012 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
 |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
nieuw model is over zijn algemeen een stuk agressiever, ook de achterkant is maar beide rijden ze erg leuk, mijn pa rijdt nu met injectie. maar vond de carb gestuurde toch fijner  misschien dat je er wat mee kan haha
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
do apr 26, 2012 7:50 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
Ik vind die oude ook zeker niet lelijk hoor, maar qua swag is die nieuwe gewoon beter. Ik zal eens kijken of ik straks op beide varianten kan testrijden, bedankt voor de tip Maar kan ook zomaar weer wat anders worden, heb laatst gereden op een 250r en voor de 25 kw periode is dat best leuk.
|
do apr 26, 2012 8:06 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
ThomaSBK schreef: Ik vind die oude ook zeker niet lelijk hoor, maar qua swag is die nieuwe gewoon beter. Ik zal eens kijken of ik straks op beide varianten kan testrijden, bedankt voor de tip Maar kan ook zomaar weer wat anders worden, heb laatst gereden op een 250r en voor de 25 kw periode is dat best leuk. Nee, echt niet, je kan beter een geknepen fiets hebben, die 34pk heb je echt nodig om bij te komen :')
do apr 26, 2012 9:38 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: ThomaSBK schreef: Ik vind die oude ook zeker niet lelijk hoor, maar qua swag is die nieuwe gewoon beter. Ik zal eens kijken of ik straks op beide varianten kan testrijden, bedankt voor de tip Maar kan ook zomaar weer wat anders worden, heb laatst gereden op een 250r en voor de 25 kw periode is dat best leuk. Nee, echt niet, je kan beter een geknepen fiets hebben, die 34pk heb je echt nodig om bij te komen :') Goed verhaal, vertel maar aan de buurman.
|
do apr 26, 2012 10:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
|
do apr 26, 2012 10:09 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
-> Spreekt uit ervaring
do apr 26, 2012 10:16 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: -> Spreekt uit ervaring Je buurman?
|
do apr 26, 2012 10:19 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
|
Nee, ikzelf. Heb op een 250 meegereden met jongens met 600's etc, en dat is echt niet fijn bijhouden.
do apr 26, 2012 10:20 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: Nee, ikzelf. Heb op een 250 meegereden met jongens met 600's etc, en dat is echt niet fijn bijhouden. En met menig ander 25kw fiets wel  ?
|
do apr 26, 2012 10:22 pm |
Persoonlijk album
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
|
Ja, die komen makkelijker bij, tot 110/120 is koppel belangrijk, daarboven zit je met luchtweerstand en pk's enzo
do apr 26, 2012 10:23 pm |
|
 |
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: Ja, die komen makkelijker bij, tot 110/120 is koppel belangrijk, daarboven zit je met luchtweerstand en pk's enzo Nou, ok, dankuwel. Ik zal uw advies overwegen.
|
do apr 26, 2012 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
team-rs
ApriliaForum Member
|
JB1 schreef: Ja, die komen makkelijker bij, tot 110/120 is koppel belangrijk, daarboven zit je met luchtweerstand en pk's enzo 250r zit zo op de 130 man! ze rijden er ook bij mij mee op de baan, en kunnen gewoon mee komen, bochten uit zeker
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
do apr 26, 2012 11:31 pm |
|
 |
|