HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do apr 17, 2025 6:32 am




Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 188 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
 De laatste aanschaf kriebels.. 
Auteur Bericht
Daan88
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am
Berichten: 1887
Afbeeldingen: 7
Woonplaats: beemster
Bericht 
ja, ik had hem ook in me luchtfilter tussen de y-kappen, zie foto de plaats van de groene stip.

en er zit een handleiding bij, kom je er niet uit vraag je het hier :^^:


Bijlagen:
euro.PNG
euro.PNG [ 41.03 KiB | 2758 keer bekeken ]
do dec 14, 2006 2:06 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Nightmare5
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm
Berichten: 596
Woonplaats: Opmeer
Bericht 
een totaal ontgrensde rs gaat echt wel harder dan 80... maar dan hebben we het wel over je carb + spruit opboren en membraan ontgrensen enz dan ga je met een standaard ontgrensde rs +/- 100/110 dus jah ik weet niet wat jullie allemaal denken maar die standaard 9mm is en blijft een begrensing!

_________________
- HPC - Parts and Customising -

- Team H-p-c.nl -


vr dec 15, 2006 6:17 pm
Profiel WWW
peteRS
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm
Berichten: 1760
Afbeeldingen: 95
Woonplaats: Zeewolde (FL)
Bericht 
Nightmare5 schreef:
een totaal ontgrensde rs gaat echt wel harder dan 80... maar dan hebben we het wel over je carb + spruit opboren en membraan ontgrensen enz dan ga je met een standaard ontgrensde rs +/- 100/110 dus jah ik weet niet wat jullie allemaal denken maar die standaard 9mm is en blijft een begrensing!


Zucht, er zijn verschillende soorten setups, met de een ga je sneller dan de ander. En dan zou je een 12mm ook een begrensing kunnen noemen etc. Met zo'n langzame gila 2 ga je nooit 110 en ook geen 100. Hoevaak gaan we het daar nog over hebben?


vr dec 15, 2006 6:25 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Leentje
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do mei 25, 2006 7:52 pm
Berichten: 87
Woonplaats: Vilvoorde (België)
Bericht 
met een ontgrensde rs ga je altijd snel genoeg als het je eerste brommer is :P

_________________
Mijn project rs OM :L: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0 :L: MO sr tcejorp nijM


vr dec 15, 2006 6:35 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm
Berichten: 596
Woonplaats: Opmeer
Bericht 
peteRS schreef:
Zucht, er zijn verschillende soorten setups, met de een ga je sneller dan de ander. En dan zou je een 12mm ook een begrensing kunnen noemen etc. Met zo'n langzame gila 2 ga je nooit 110 en ook geen 100. Hoevaak gaan we het daar nog over hebben?


Zijkerd O:-)
ps: staat op zoveel website's dat dat zo is en jij bent tot nu toe het enige tegendeel of dat je een trage 50cc heb...
Dus ja zegt denk ik genoeg en die 9mm kan je opboren naar 14mm kan iedereen eigenlijk wel! en wordt ook veel gedaan dus tja doe dat maar met die 12mm krijg je denk ik problemen mee :P

Mja ontopic maar weer! :P

_________________
- HPC - Parts and Customising -

- Team H-p-c.nl -


vr dec 15, 2006 8:07 pm
Profiel WWW
HexSpammer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm
Berichten: 1290
Woonplaats: Lelystad
Bericht 
Hij is niet de enige... Wat hij zegt klopt wel..

Om dan gelijk iemand voor zijkerd (wat je overigens ook nog eens verkeerd spelt) vind ik wat overdreven, ook al is het een grapje.
Want jij weet ook niet voor 100% zeker dat jij gelijk hebt.

Met een originele RS van voor 2005 haal je geen top van 100, kan gewoon niet! En daar is ook een topic over dus dan mag je daar verder gaan discussieren daarover.
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4683

En ja.... we moeten ontopic ;)


vr dec 15, 2006 8:16 pm
Profiel
RoyalFufu
ApriliaForum Member

Geregistreerd: za okt 21, 2006 1:36 am
Berichten: 103
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Ben vandaag langs geweest om mijn RSje te bekijken maar hij wou niet starten.
De RS maakt geen toeren maar blijft wel lopen in neutraal. Wanneer je probeert weg te rijden maakt hij max 5 á 6 duizend toeren. Er kwam in het begin ook wat wit rook uit de uitlaat. De benzine tank was net aangesloten en er net verse olie was geplaatst.
Weet iemand misschien wat voor probleem dit kan zijn? Morgen wordt ie naar de dealer gebracht en daar nogmaals nagekeken voordat ik hem aanschaf.

Thnx!


ma dec 18, 2006 11:07 pm
Profiel
Matthijn
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm
Berichten: 8434
Afbeeldingen: 6
Woonplaats: Marknesse
Bericht 
wel een slecht begin he :P misch moest je ff choke :P

_________________
[s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD
[s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD
[s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica


ma dec 18, 2006 11:14 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
palooka
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo sep 13, 2006 6:54 pm
Berichten: 236
Woonplaats: heerle
Bericht 
witte rook... dat kan door antivries komen... misschien lekke koppaking...

_________________
in alle electrische apparaten zit rook,
als die rook eruit komt,
is het kapot!!


di dec 19, 2006 12:25 am
Profiel
RoyalFufu
ApriliaForum Member

Geregistreerd: za okt 21, 2006 1:36 am
Berichten: 103
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Ik moet even het probleem herformuleren:

Ben vandaag langs geweest om mijn RSje te bekijken maar er is een probleempje.
De RS maakt weinig toeren maar blijft wel lopen in neutraal. Wanneer je probeert weg te rijden maakt hij max 5 á 6 duizend toeren met een topsnelheid van 30 á 40 km/h. Er kwam in het begin ook wat wit rook uit de uitlaat. De benzine tank was net aangesloten en er net verse olie was geplaatst. De verkoper denkt dat het iets met de bougie te maken kan hebben als ie vies is.
Weet iemand misschien wat voor probleem dit kan zijn? Morgen wordt ie naar de dealer gebracht en daar nogmaals nagekeken voordat ik hem aanschaf, maar het zou prettig zijn om ongeveer te weten wat er moet gebeuren en belangrijker nog, hoeveel het gaat kosten.

Thnx!


di dec 19, 2006 12:48 am
Profiel
rain man
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma nov 01, 2004 6:53 pm
Berichten: 1747
Bericht 
witte rook is koppakking eruit, en als je het zelf doet is het niet duur, pakking is iets van 10 euro, en een uurtje werk, ik weet niet wat een brommerzaak er voor rekent.


di dec 19, 2006 12:59 am
Profiel
RoyalFufu
ApriliaForum Member

Geregistreerd: za okt 21, 2006 1:36 am
Berichten: 103
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
rain man schreef:
witte rook is koppakking eruit, en als je het zelf doet is het niet duur, pakking is iets van 10 euro, en een uurtje werk, ik weet niet wat een brommerzaak er voor rekent.


Dat zou dan het witte rook oplossen maar de toeren dan? :_:


di dec 19, 2006 1:10 am
Profiel
Broezz
ApriliaForum Member

Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am
Berichten: 587
Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
Bericht 
Ik had ook eens last van witte rook uit mijn uitlaat én niet in toeren gaan, bij mij kwam het gewoon doordat er een vuiltje in m'n carburator zat waardoor er niet genoeg naft kon doorgaan.

Als ik in 1 keer mijjn gas opendraaide viel hij ofwel stil ofwel duurde het 5 seconden en dan ineens ging hij wel in toeren...


di dec 19, 2006 12:57 pm
Profiel
RS-Jurrien
ApriliaForum Member

Geregistreerd: di nov 09, 2004 6:37 pm
Berichten: 490
Afbeeldingen: 13
Woonplaats: Huizen
Bericht 
Daan88 schreef:
ja, ik had hem ook in me luchtfilter tussen de y-kappen, zie foto de plaats van de groene stip.

en er zit een handleiding bij, kom je er niet uit vraag je het hier :^^:


ik heb de mijne bij het rode stipje d'r ingemaakt. dus in de schroef,
schoef iets uitborgen begrenzer er achter plakken, schroef vast plakken en je pennetje er in... en als je hem er uit haalt zie je alleen een schroef :boxing:


Bijlagen:
RS-begrenzer.JPG
RS-begrenzer.JPG [ 4.63 KiB | 2541 keer bekeken ]

_________________
RS50 - Melandri 2001 - # 33

___________________
Golf III GTI 8V


___________________
di dec 19, 2006 1:29 pm
Profiel YIM PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RoyalFufu
ApriliaForum Member

Geregistreerd: za okt 21, 2006 1:36 am
Berichten: 103
Woonplaats: Amsterdam
Bericht 
Broezz schreef:
Ik had ook eens last van witte rook uit mijn uitlaat én niet in toeren gaan, bij mij kwam het gewoon doordat er een vuiltje in m'n carburator zat waardoor er niet genoeg naft kon doorgaan.

Als ik in 1 keer mijjn gas opendraaide viel hij ofwel stil ofwel duurde het 5 seconden en dan ineens ging hij wel in toeren...


Ik ga hem nu donderdag ophalen bij de dealer. Kan ik daar dan vragen of hij ook even de carburator nakijkt/schoonmaakt of is dat een hele project? kosten?
De verkoper belde me en vertelde me dat hij nu wel weer normaal loopt omdat de bougie verkeerd erin zat en die is vervangen. Is dit mogelijk?

Dank jullie!


di dec 19, 2006 9:01 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 188 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron