Re: Vragen over Aprilia Red Rose
Ja en m'n banden kunnen lek gaan, en als ik achterna gezeten word zoals in de film kan m'n brommer zomaar ontploffen als de tank geraakt word door een kogel...
Volgens mij kan alles stuk
_________________ Een Aprilia n00b die elke dag weer een beetje bijleert...
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
Zo kun je het bekijken ja, maarja als je geen risico's neemt ? Ik bedoel mijn tank is wel 10 keer geraakt door een kogel op de zelfde plaats door vietnamese rambo's die aan het snuiven waren. Maar het is wel aprilia, bij een kymco of een kingroad was het wel kapot gegaan.
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
Een redrose heeft in ieder gevak origineel een oliepompje en rijdt dus op euro95. Je moet je wel realiseren dat een redrose al een brommer is of kan zijn van 15-20 jaar oud. Weet het niet precies meer. De motorblokjes hebben vaak wel veel geleden en kunnen slecht zijn. Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn mits goed onderhouden. Wat je misschien ook nog kan doen is kijken naar een classic. Die hebben een nieuw type blok waar iets minder problemen mee zijn en ze zijn wat jonger.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum