HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu za jan 11, 2025 6:36 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 197  Volgende
 ''kleine vragen " topic 
Auteur Bericht
mblover
ApriliaForum Member

Bericht 
P!n0 schreef:
hoe maak je je toerenteller??? hij doe et niej meer :}):

Is je kabel nog goed?

za apr 07, 2007 2:51 pm
Profiel
THAI-fight
ApriliaForum Member

Bericht 
ik ben de hele middag aant klote geweest met dat rottig dingetje aan de schakelstang...dat heveltje :}): ik word er niet vrolijk van...hij gaat er maar niet af...heb 2 bouten tegen elkaar ingedraait zodat ie misschien los zou gaan maar hij heeft wel veel speling maar gaat er gewoon niet af....word afslijpen :_:

zelf zo'n klein meesterwerkje kan niet tegen het geweld dat ik erop los ga laten :devil: :DD:

heeft iemand andere oplossingen?????

...it´s not a game , it´s real...

za apr 07, 2007 3:54 pm
Profiel
ScareMercy
ApriliaForum Member

Bericht 
Iemand ervaring met deze krukas? Barikit racekrukas langeslag 43mm. en is er een krukas met een langere slag? evenals enige nadelen van een langere slag?

btw, ik moet dan natuurlijk wel mijn carters aan laten passen.. iemand een leuk adressje?

Op de carters na hoeft er toch nix te worden aangepast met een langere slag krukas, of zie ik iets over het hoofd?

zo apr 08, 2007 6:19 pm
Profiel WWW
Shadowrider
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 7
Bericht 
hallo ik ga mijn olie pompje afsluiten maar wat moet ik ong tanken als ik ik mengsemring ga tanken ik dacht zelf 1:30 ofzow

setup

DR80 RPM tuned
21mm carb
Gianelie uitlaat
powerfiltertje :^^:

ma apr 09, 2007 8:50 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
RS50 wayblue
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 11
Bericht 
wat is eigenlijk de boete als je brommer 100 loopt op de rollerbank, en als je 100 gaat langs een flitser(als je hem niet ziet natuurlijk :X: )

di apr 10, 2007 2:35 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Tjerk
Administrator

Bericht 
Volgens mij moet de officier van justitie de boete dan bepalen in het geval van de rollerbank.

Maar je weet gewoon dat wanneer je gepakt wordt met een opgevoerde brommer het je geld gaat kosten.. ( zonder begrenzer ), zie je er tegen op moet je het niet doen!

di apr 10, 2007 2:51 pm
Profiel WWW
Robb
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 25
Bericht 
Idd.
M'n broer had met z'n 1e rs een boete van €260,-
Hij kreeg een boete voor slechte profiel van z'n banden ( z'n nieuwe banden kreeg hij 2 dagen daarna net binnen ) boete voor 1.8kw op de roller ( ze d8en dat de rs maar 5 versnellingen had dus zijn niet eens in z'n 6 gegaan )
En nog boete voor gluid.
De meter daarvoor stond maar 40-50 cm van de uitlaat af, en dat moet een meter zijn.
Dus dat zei m'n broer tegen ze, zegt zo'n politietjappie : gaan we bijdehand doen?
m'n broer : nee, maar (jood glijk er 8erna) houd dan je mond en ga buiten de cirkel staan ( was cirkel van pionnen )
Hij reed toen 90-95 km/u

Dit is ong 1.5 jaar gleden gbeurt trouwens

http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=

di apr 10, 2007 3:50 pm
ScareMercy
ApriliaForum Member

Bericht 
Hey, ik ben op zoek naar een vervangende luchtfilter voor mijn ori filter, dus geen powerfilter. iemand een idee? de originele past namelijk niet meer :DD:

di apr 10, 2007 4:34 pm
Profiel WWW
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
ik heb er een andere luchtbak onderligge(niet ori) maar geen powerfilter. ik weet jammer genoeg nie waar die vandaan komt. hij zat er namelijk al op toen ik hem kocht

di apr 10, 2007 5:28 pm
Profiel
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
Robb schreef:
Idd.
Hij kreeg een boete voor slechte profiel van z'n banden ( z'n nieuwe banden kreeg hij 2 dagen daarna net binnen ) boete voor 1.8kw op de roller ( ze d8en dat de rs maar 5 versnellingen had dus zijn niet eens in z'n 6 gegaan )
En nog boete voor gluid.
De meter daarvoor stond maar 40-50 cm van de uitlaat af, en dat moet een meter zijn.
Dus dat zei m'n broer tegen ze, zegt zo'n politietjappie : gaan we bijdehand doen?
m'n broer : nee, maar (jood glijk er 8erna) houd dan je mond en ga buiten de cirkel staan ( was cirkel van pionnen )
Hij reed toen 90-95 km/u

ik had 1,6kW en had precies hetzelfde met de meter echt vet dichtbij ... en ook zelfde van dat ik bij de hand was ... stelletje tering lijers... en dan vreemd vinden dat de jeugd tegenwoordig tegen de politie is!!! Ik bedoel een beetje medeleven mag ook wel!!
2e keer rollerbank stond die gozer gewoon op m'n rs te springen ... Lijers dat het zijn mja toen had ik een prop en 0,5kW .. ik ook opmerken dat hij dat niet mocht doen en toen zij hij dat zulke kut jochies als ik toch maar zelfmoord piloten zijn!! daarna ging die overal zoeken naar een begrenzer .. en zij hij dat ik hem de volgende keer kwijt zou zijn als ik dan nog de begrenzer erop zou hebben... echt een lijer :S zit een prop in m'n uitlaat :{}:

Echt zielig voor die mensen maar ik had echt die agent bijna een knal verkocht als hij nog ff zo bleef door lullen was het echt schijt zat aan het raken!! Gewoon totale intimidatie!!

- Team H-p-c.nl -

di apr 10, 2007 10:40 pm
Profiel WWW
ScareMercy
ApriliaForum Member

Bericht 
ScareMercy schreef:
Hey, ik ben op zoek naar een vervangende luchtfilter voor mijn ori filter, dus geen powerfilter. iemand een idee? de originele past namelijk niet meer :DD:

weet niemand iets? Of moet ik gewoon zelf een luchtfilter gaan maken? (is ook wel leuk btw xD )

en een gaskabel voor een rs50 past die ook op een af1 futura? of gaat dit niet (lijkt me wel eigenlijk)

di apr 10, 2007 11:01 pm
Profiel WWW
Nightmare5
ApriliaForum Member

Bericht 
2e hands filtertje ? of mischien kart filter ? of erhmm. motor filter ? :P
zijn zoveeeeel oplossingen

- Team H-p-c.nl -

di apr 10, 2007 11:11 pm
Profiel WWW
floRiS50
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 3
Bericht 
Citaat:
weet niemand iets? Of moet ik gewoon zelf een luchtfilter gaan maken?

k kan wel even vragen aan die kerel waarvan ik hem heb gekocht hoe hij eraan is gekomen............

wo apr 11, 2007 5:38 pm
Profiel
Dr.2Takt
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
Nightmare5 schreef:
Robb schreef:
Idd.
En nog boete voor gluid.
Hij reed toen 90-95 km/u

ik had 1,6kW en had precies hetzelfde met de meter echt vet dichtbij ... en ook zelfde van dat ik bij de hand was ... stelletje tering lijers... en dan vreemd vinden dat de jeugd tegenwoordig tegen de politie is!!! Ik bedoel een beetje medeleven mag ook wel!!
2e keer rollerbank stond die gozer gewoon op m'n rs te springen ... Lijers dat het zijn mja toen had ik een prop en 0,5kW .. ik ook opmerken dat hij dat niet mocht doen en toen zij hij dat zulke kut jochies als ik toch maar zelfmoord piloten zijn!! daarna ging die overal zoeken naar een begrenzer .. en zij hij dat ik hem de volgende keer kwijt zou zijn als ik dan nog de begrenzer erop zou hebben... echt een lijer :S zit een prop in m'n uitlaat :{}:

Echt zielig voor die mensen maar ik had echt die agent bijna een knal verkocht als hij nog ff zo bleef door lullen was het echt schijt zat aan het raken!! Gewoon totale intimidatie!!

aanklacht indienen :}):

wo apr 11, 2007 7:40 pm
Maarten
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 2
Bericht 
yo,

als je je rs50 volledig ontgrenst, er een grotere sproeier in doet en voor de rest alles origineel houd dan loopt ie iets van 80-90 km/h,, maar trekt ie dan wel fatsoenlijk op.???

nu zit er bij mij die mOthafOcking prop nog in en mijn rs'je die komt nie hard vooruit. dan gaan die k*tauto's soms inhalen :boxing:

mzzl

do apr 12, 2007 10:15 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2941 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 197  Volgende