Auteur |
Bericht |
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
volgens mij hebje alleen ander carterdeksel nodig en die kickas + tandwiel
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
di maart 27, 2007 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
als dat zo is zou mooi zijn maar weet iemand wat het is als de electyrische starter steeds tikt ?
|
di maart 27, 2007 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
ik ree over een hobbelig wegetje en het viel me op eens op dat hij kraakend geluid maakte uit de voorkant.
soort geluid van een kap wat los zat wat klapperde .
maar thuis zat k te kijken alles is vast. komt uit me voor vork met demping maakt tie geluid wat niet hoord. wat kan het zijn ?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
di maart 27, 2007 10:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Sampers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 30, 2004 5:38 pm Berichten: 168 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Gooik
|
apriliapoggiali schreef: ik ree over een hobbelig wegetje en het viel me op eens op dat hij kraakend geluid maakte uit de voorkant. soort geluid van een kap wat los zat wat klapperde . maar thuis zat k te kijken alles is vast. komt uit me voor vork met demping maakt tie geluid wat niet hoord. wat kan het zijn ?
zeker dat ook je spatbord , remklauw,.... allemaal vastzitten?
en als je startmotor tikt, denk ik dat die versleten is.
_________________ -cagiva mito evolution rossi replica import uit italie
-Tetsuya Harada replica RS50 2000
-Aaron Slight Castrol RC45 Superbike replica AF1
|
di maart 27, 2007 10:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
ja is alleen als je de voorvork na beneden drukt dus lijkt me nix met start motor te maken hebbe.
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
di maart 27, 2007 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
uhm dat was denk ik aan shadowrider gericht..... volgens mij doet je startmotor het dan gwoon totaal niet.... het gene wat je hoort tikken is je startrelais. dat denk ik
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo maart 28, 2007 12:55 am |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
kan het ook zijn dat die geen contact maakt ?
|
wo maart 28, 2007 7:02 am |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
ja klopt. toen ik mijn brommer net had gekocht toen deed de elecstarter het ook niet. ik is goed luisteren.... en hoorde wanneer ik op het knoppie drukte alleen maar getik ergens onder me. dus de startrelais werkte wel maar de startmotor deed niks. toen ik eens ging kijken bleek dat die beuner waar ik hem van heb gekocht de startmotor gwoon niet goed had aangeslote. kan best dat ie van jou ook op een of andere manier los is gegaan(iets?) en daarom geen contact maakt. ik zou dus wel ff kijke voordat je opzoek gaat naar een nieuwe startmotor
|
wo maart 28, 2007 8:16 am |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
ik ben net men brommer weer in elkaar aan het zetten alleen nu start hij ook gewoon als men contact uit staat.
het enige wat nu niet weer zit zoals alles hoort te zitten want het zijn allemaal gewoon stekkertjes.
er komen 2 rood/witte uit men kabelboom en gaan anar voren (voor men tellers) e daar worden die 2 samengevoegd, daarna zit er een stekker en na die stekker is het een rood/witte draad en na die stekker is die kabel doorbroken (wat niet hoort neem ik aan) zou het dus gewoon een kwestie zijn dat onderbroken stuk te solderen of moet ik het echt in men contactslot zoeken?
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
wo maart 28, 2007 3:54 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
|
floRiS50 schreef: ja klopt. toen ik mijn brommer net had gekocht toen deed de elecstarter het ook niet. ik is goed luisteren.... en hoorde wanneer ik op het knoppie drukte alleen maar getik ergens onder me. dus de startrelais werkte wel maar de startmotor deed niks. toen ik eens ging kijken bleek dat die beuner waar ik hem van heb gekocht de startmotor gwoon niet goed had aangeslote. kan best dat ie van jou ook op een of andere manier los is gegaan(iets?) en daarom geen contact maakt. ik zou dus wel ff kijke voordat je opzoek gaat naar een nieuwe startmotor ik heb hem een tijd geleden wel is los gehad maar wel weer op gedaan sinds dien doet ie het niet kan het zijn dat dei verkeerd zit aangesloten ofzow ?
|
wo maart 28, 2007 5:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
ja denk het wel dan.
|
wo maart 28, 2007 5:41 pm |
|
|
HexSpammer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 27, 2005 6:11 pm Berichten: 1290 Woonplaats: Lelystad
|
jasper schreef: ik ben net men brommer weer in elkaar aan het zetten alleen nu start hij ook gewoon als men contact uit staat. het enige wat nu niet weer zit zoals alles hoort te zitten want het zijn allemaal gewoon stekkertjes. er komen 2 rood/witte uit men kabelboom en gaan anar voren (voor men tellers) e daar worden die 2 samengevoegd, daarna zit er een stekker en na die stekker is het een rood/witte draad en na die stekker is die kabel doorbroken (wat niet hoort neem ik aan) zou het dus gewoon een kwestie zijn dat onderbroken stuk te solderen of moet ik het echt in men contactslot zoeken?
Wat ik weet is dat je als je de rood/witte draad doorbreekt, dat je dan de brommer kan starten zonder sleutel. Verbind de 2 einden van het draad dus eerst maar weer.
|
wo maart 28, 2007 6:11 pm |
|
|
af1racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 28, 2007 3:21 pm Berichten: 15 Woonplaats: Roswinkel
|
is het frame van een af1 europe hetzelfde als die van een af1 futura?
Edit by Tjerk , ik begrijp best dat je graag antwoord wilt maar het is niet handig om overal deze vraag te spammen er wordt vast op je topic gereageerd!
|
wo maart 28, 2007 6:20 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
wat is die site, waarop je alles kan vinden voor je rs alle originele onderdelen enzo? dat je allemaal van die witte blauwdrukken krijg zegmaar van je rs... en dat je met die nummertjes ernaas ken kijken wat het is en hoe duur ?
do maart 29, 2007 10:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
|
easyparts kan dat
|
do maart 29, 2007 10:29 pm |
|
|
|