Auteur |
Bericht |
korl
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 28, 2006 7:54 pm Berichten: 186 Woonplaats: Fijnaart
|
nou het is volgens mij wel toegestaan op een privéterrein.. gemeenteterrein of afgezet weet ik niet zeker...
|
wo okt 24, 2007 10:59 am |
|
|
Trinity
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 02, 2007 3:46 pm Berichten: 193 Woonplaats: Castricum
|
Je mag in principe oefenen als het een afgezet gebied is door middel van bijvoorbeeld een slagboom of hek.. Er moet in ieder geval in geen mogelijkheid een auto of ander voertuig op kunnen komen. En jij moet natuurlijk bevoegd zijn om er wel op te komen
_________________ De mensen die zeggen hun brommer 100% onder controle te hebben, dat zijn van die sukkels die niet hard genoeg rijden.
|
wo okt 24, 2007 4:25 pm |
|
|
P.O.C. Tom
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 02, 2007 8:38 am Berichten: 1094 Woonplaats: veldhoven
|
Ik heb besloten om van wegen de kauw mn brommer later te spuiten maar op mn verzekerings papieren staat al dat hij geel is, maar nu is hij nog zwart en rood. Geeft dit problemen bij de politie?
_________________ Wat zet jouw brommer apart? Beunhaas Brouwer
|
wo okt 24, 2007 5:38 pm |
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
hmm denk ut niet
|
wo okt 24, 2007 5:42 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
staat dat op je kentekenbewijs ja?:p nooit aan gedacht nadat ik em had overgespoten:P
heb ook nooit men papieren bij me maja:p
wo okt 24, 2007 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ook nog een vraagje..
past een spruitstuk van een am6 op een rv4?
bij rv4 zit ie in cilinder..
maar zijn ze verder hetzelfde?
wo okt 24, 2007 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Ik heb ook een klein vraagje,
Ik heb nu al een paar keer gehad dat de toeren opliepen naar 7K en zelfs hoger. Ik heb het gas gewoon los. Ik heb het gehad in z'n neutraal, engister toen ik stil stond in z'n 1..
Ik moet de brommer uitzetten, omdat de toeren gewoon op blijven lopen. Ik heb wel daarvoor per ongeluk een stukje gereden met m'n brandstof kraantje uit, maar dat was meer heel kort en kan er niks mee te maken hebben toch?
|
do okt 25, 2007 2:20 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
die van mij loopt ook weleens zomaar op in toeren in zn vrij... maar die gaat dan niet verder dan 3 k
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
do okt 25, 2007 2:22 pm |
|
|
korl
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 28, 2006 7:54 pm Berichten: 186 Woonplaats: Fijnaart
|
Utrechtterror schreef: Ik heb ook een klein vraagje, Ik heb nu al een paar keer gehad dat de toeren opliepen naar 7K en zelfs hoger. Ik heb het gas gewoon los. Ik heb het gehad in z'n neutraal, engister toen ik stil stond in z'n 1.. Ik moet de brommer uitzetten, omdat de toeren gewoon op blijven lopen. Ik heb wel daarvoor per ongeluk een stukje gereden met m'n brandstof kraantje uit, maar dat was meer heel kort en kan er niks mee te maken hebben toch?
ik heb weleens gehoord dat je brommer de laatste restjes benzine eruit willen halen en daardoor ongeloofelijk hoog gaat toeren.. toen mijn gaskabel bleef steken en ik de bromboer belde gaf die mij deze verklaring maar toen ik zei dat ik nog een volle tank had was dat antwoord dus ook niets meer waard
|
do okt 25, 2007 5:56 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
ik zou je gaskabel ff chekke t kan zijn dat ie na een bocht soms strakker staat ofzo
do okt 25, 2007 5:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
Utrechtterror
ApriliaForum Member
|
Thanks, morgen ff checken
|
do okt 25, 2007 6:11 pm |
|
|
Maarten
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 06, 2007 9:18 pm Berichten: 783 Afbeeldingen: 2
|
Utrechtterror schreef: Ik heb ook een klein vraagje, Ik heb nu al een paar keer gehad dat de toeren opliepen naar 7K en zelfs hoger. Ik heb het gas gewoon los. Ik heb het gehad in z'n neutraal, engister toen ik stil stond in z'n 1.. Ik moet de brommer uitzetten, omdat de toeren gewoon op blijven lopen. Ik heb wel daarvoor per ongeluk een stukje gereden met m'n brandstof kraantje uit, maar dat was meer heel kort en kan er niks mee te maken hebben toch?
jawel, als je benzinekraantje uit staat en je een stukje gaat rijden dan gaat ie op een gegeven moment veel toeren jagen. dat heb ik ook wel eens gehad. dus: gwn eerst je benzinekraantje open zetten voordat je gaat rijden.
_________________ Mijn RS'je!
|
do okt 25, 2007 8:38 pm |
|
|
xBram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 25, 2007 11:07 pm Berichten: 138 Woonplaats: Berghem
|
Hallo allemaal:)
Ik kijk al een heel tijdje op het forum. Ik denk ik ga me eens registeren
Ik had een vraagje: Heeft het opvoeren van een brommer consequenties voor de verzekering? Bijv. als je een ongeluk krijgt dat de verzekering minder tot geen geld terug geeft?
_________________ Derbi GPR 50 Malossi Replica !!
''You miss 100 percent of the shots you never take.'' —Wayne Gretzky —
|
do okt 25, 2007 11:11 pm |
|
|
astadocil
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 04, 2007 7:02 pm Berichten: 916 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Rotterdam
|
minder geld niet geen geld wel tenzij je brommert zo erg in de prak ligt dat je niet meer kan zien datie opgevoerd is^^
do okt 25, 2007 11:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
xBram
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 25, 2007 11:07 pm Berichten: 138 Woonplaats: Berghem
|
Dus hebben de meeste geen verzekering hier? Aangezien de meeste hun brommer hebben opgevoerd?
_________________ Derbi GPR 50 Malossi Replica !!
''You miss 100 percent of the shots you never take.'' —Wayne Gretzky —
|
do okt 25, 2007 11:34 pm |
|
|
|