Auteur |
Bericht |
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
denk rond de 80-90 moet je gaan zitten
|
zo jan 07, 2007 11:43 am |
Persoonlijk album
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
hallo, ik reed gisteren ff lekker een rondje op me brommertje nouja neem gewoon netjes met 40 een bocht ( waar je 80 kan maar ik ben de laatste tijd erg braaf naar mijn bekeuring ) en ineens hoor ik dus mijn voorband tikken en ik voelde het ook best wel, dus ik aan de kant v/d weg gestopt...nouja ik dus zoeken naar een spijker o.i.d. in de voorband kon ik niks vinden...dus ik in me achterband kijken en jahoor..zit er een stukie glas in dus ik wel een rot bui...amper 300km mee gereden en nu al een glas-stuk erin??? het zal toch nie waar zijn
maargoed ik ga zometeen dus kijken of ik het eruit krijg...voordeel: het profiel is nog zo´n 6/7mm dus ik heb de hoop dat het alleen in het profiel zit en er dus niets aan de hand is...natuurlijk wil ik wel graag iets om de scheur mee te dichten in me profiel omdat ik bang ben dat het anders misschien gaat ´werken´ door wrijving of uitdroging etc....
maar nou de vraag:
is hier special kit voor dat erg goed werkt??? een prop heeft geen zin want er zit volgens me niet echt een gat in dus als iemand weet welk kit ik er wel voor kan gebruiken, hoor ik het graag
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
Laatst bijgewerkt door THAI-fight op zo jan 07, 2007 12:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
zo jan 07, 2007 12:09 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Ookal zit er niet echt een gat in, kan je em doorprikken en alsnog prop erin doen?
Zo deed dealer het altijd
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
zo jan 07, 2007 12:10 pm |
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
Shadowrider schreef: denk rond de 80-90 moet je gaan zitten
ok
_________________ mijn rsje http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4327
|
zo jan 07, 2007 12:15 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
Filipino schreef: Ookal zit er niet echt een gat in, kan je em doorprikken en alsnog prop erin doen? Zo deed dealer het altijd
ik heb nu de scherven eruit gehaald en met seconde-lijm geplakt hopen dat het goed blijft....viel in principe wel mee het gaat echt alleen om het profiel waar het gat in zit, vol gepompt met lijm en met de tang even bij elkaar gehouden...vanmiddag weer even kijken of er nog wat lijm overheen moet....de fietsenmaker doet het al jaren zo met fietsbanden (ja, buitenbanden) dus hopen dat het ook bij me brommert werkt alvast bedankt voor je antwoord
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
zo jan 07, 2007 12:51 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
fiets banden gaan niet harder dan 30 en met je brommer is dat wel ff anders.
ik zou toch ff naar de bromboer gaan om te vragen wat ze er aan kunnen doen want secondelijm in je band lijkt me niet veel helpen
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
zo jan 07, 2007 7:44 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
als ik rij op men mx met benzinekraantje open valt ie na een 50 meter weer stil omdat ie precies geen benzine krijgt, zet ik hem op reserve rijdt hij wel gewoon door
verstopping ergens ofzo?
_________________ speed
|
zo jan 07, 2007 8:17 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Ja zou je wel haast denken of kappotte bezinekraan.
Je hebt niet gewoon te weinig bezine of de kraan verkeerd staan?
Trek je slang eens van je carb. en laat de bezine in een bakje lopen. Kijk of de stroom bezine op reserve en normaal ongeveer even hard gaan. Zo niet, kraantje kapot of filter dicht. Kraan eraf slopen en kijken of je iets zit eraan.
|
zo jan 07, 2007 8:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 30, 2006 6:11 pm Berichten: 650 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: ijmuiden
|
past de gasschuif van me ori 12mm carb van me rs (uit 2003) in een phbn LS 17,5mm carb?? en de choke ook??
|
ma jan 08, 2007 5:44 pm |
|
|
Eliminator
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 06, 2005 12:12 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Zaandam
|
rs-w schreef: past de gasschuif van me ori 12mm carb van me rs (uit 2003) in een phbn LS 17,5mm carb?? en de choke ook??
jet past wel maar of het ook goed sluit is een ander verhaal...
als hje het uit luiheid niet wil om ruilen voor de juiste dan zal ik het toch overwegen dit wel te doen
_________________ Wie niet sleutelt, Wie niet wint
www.club-racing.nl
|
ma jan 08, 2007 5:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-w
ApriliaForum Member
|
luiheid.. nee hoor ik wou het ff weten, ik dacht je weet maar nooit of het past
|
ma jan 08, 2007 5:50 pm |
|
|
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
met wat voor boutjes kan ik men ruitje vastzetten want die ori dingen kan ik niet vinden en zijn waarschijnlijk erg duur.
nu zit ik te denken om men ruitje donker / zwart te maken maar ik wil het niet compleet zwart hebben dus een beetje getint zou ik dat met dat soort koplamp stift kunnen doen?
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
ma jan 08, 2007 11:11 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
nope, dan krijg je strepen...
en je kunt gewoon imbusboutjes kopen en dan een moertje erachter
_________________ De NnisRs
|
ma jan 08, 2007 11:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
is het slecht om met choke 'open' zeg maar te rijden?
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
ma jan 08, 2007 11:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Nja je krijgt gewoon meer benzine he, dus als je blauwe rook uit je uitlaat ziet komen zou ik niet verder met choke open rijden.
|
ma jan 08, 2007 11:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
|