aprilia kevin schreef:
Hmm, dat is altijd het eerste wat bij me opkomt, politie als iemand zo achter me zit.. maar ok, tis idd gewoon kut, laten we het beste er van hopen, wat voor auto was het btw want woon ok in deze buurt
En sinds wanneer hebben we bergen in ( bergen ) op zoom?

Naja

Weg vanaf de schermen

Die loopt omhoog

Als je vanaf de schermen rijdt rij je eerst flink omlaag, daarna omhoog, langs het rijks (gewoon vlak), en dan bij het markiezenhof weer omlaag, en vervolgens loopt het (afhankelijk van welke weg je neemt) weer erg stijl of minder stijl omhoog. Ik denk, dat je er niet vaak komt, want het zijn wel degelijk hellingen, die verschil maken

Ik heb het altijd moeten fietsen, dus kan het weten...
Voor de picobello had ik nog achteruit gekeken en niets gezien. Toen had ik nog een mercedes ingehaald (lang daarvoor). Ik dacht eerst dat deze auto achter me aankwam, want toen ik deze inhaalde. Maar toen was het plots een politiebusje (denk ik, van wat ik in me achteruitkijkspiegel zag. Ik zal alleen vaag 2lampen en ongeveer de motorkap) Nu is mij verteld, dat de wouten waarschijnlijk bij de picobello gewacht hebben (schijnen ze vaker te doen) en toen direct achter mij zijn komen rijden.