|
Auteur |
Bericht |
Erik drd
ApriliaForum Member
|
je mag niet eens een 80 blok pakken maargoed
honda versnellingsbak is denk niet super geschikt voor sprints.. maar er zit een groot verschil tussen willen meedoen of willen mee doen om de bekers..
verder voor een honda moet je er erg veel tijd en geld in steken en dan nog is het de vraag of je met een malossi/immi cilinder etc etc een mooie poortconfiguratie kan krijgen..
maargoed van alles valt wel wat te maken, je zult alleen vooral erg veel tijd moeten investeren in t blok wat t wss veel duurder maakt om een derbi/am6 blok snel te maken
maarja het heeft ook wel weer wat, als je naar hesie krijgt met ze ns1 project
|
za jul 28, 2007 7:52 pm |
|
 |
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
ik hoef ook geen eerste te worden ik wil gewoon meedoen voor de fun en niet voor het winnen.
en het leek me wel weer is wat anders.
en of het veel duurder wordt weet ik niet cilinder is een stuk goedkoper maar ja moet ik wel laten bewerken natuurlijk en voorderest me carb uitlaat en alle andere dingen zit je +- op de zelfde rpijs las een rs bijv.
gr. jeroen
|
za jul 28, 2007 7:55 pm |
|
 |
|