HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo apr 06, 2025 5:13 pm

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 RS gekocht, paar vraagjes 
Auteur Bericht
aprilia kevin
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 41
Antwoord met een citaat
Bericht 
Dat ie tegen het frame komt heb ik ok, vindt niet zo heel erg, maar ok, bij mij ok best veel speling, hier verder niemand last van dan??

do jul 19, 2007 11:29 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Aprilia ErEs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
aprilia kevin schreef:
Dat ie tegen het frame komt heb ik ok, vindt niet zo heel erg, maar ok, bij mij ok best veel speling, hier verder niemand last van dan??

?? :00/:

Maar kan iemand mij vertellen waar dat kabelhoudertje voor dient naast de olietoevoer? Wel zo handig om te weten hoe de brommer gesmeerd wordt, :<>: aangezien er ook mengsmering in de tank zit.

En mijn electrische start werkt niet, waar moet ik beginnen met zoeken, Ik heb de accu opgeladen, maar de elec start geeft geen geluid oid.

vr jul 20, 2007 11:02 am
Profiel
Aprilia ErEs
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
Ik heb net ff naar de electrische start gekeken en kwam er achter dat er heel wat kabels niet waren aangesloten bij de relais, nu heb ik de startmotor kabel hier op aangesloten en de de kabel van de + van de accu en nog een klein blauw kabeltje, ik hoor nu wel een klik als ik op het knopje druk, maar hij start nog niet, nu heb ik naar een schema gekeken maar daar staat dat de kabel van de + van de accu ook op de startmotor moet worden aangesloten terwijl er maar 1 dikke kabel vanaf de + van de accu komt. Deze kan ik zo op de relais aansluiten maar niet meer op de startmotor

plaatje ter verduidelijking:
kabel 19 gaat naar de startmotor, en kabel 20 naar de accu, maar volgens dit schema moet 20 toch ook naar de startmotor? mja k snap er ff niets meer van :S:

Bijlagen:
schema.JPG
schema.JPG [ 13.73 KiB | 410 keer bekeken ]
za jul 21, 2007 4:11 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2