Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
naja ik vind heel die datatag flauwekul.
Een enkele verzekering geeft korting maar de meeste boeit het ook niks.
Waarom? Nou omdat er toch maar weinig mee gedaan wordt. Zowieso heb ik hier ook nog nooit een politieagent zien lopen met een datatag scanner bij een controle. Ik weet niet of dat in de rest van nederland wel zo is?
Verder heeft dit niks met satelliet te maken. Via satelliet een gestolen voortuig opsporen werkt heel anders met een module met gps en gsm. Deze zendt de gps positie via een telefoonverbinding of gprs naar een computer/telefoon/beveiligingsbedrijf die dan het voortuig kan volgen op een kaart.
hmm cker zodat je de onderdelen dan niet meer kunt verkopen omdat overal t framenummer in staat.. maja waarvoor dienen die 2 stickertjes voor en achterop de brommer dan?
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
wij hadde achterop ook zo'n grote en voor bij koplamp zo'n rondje zitte
maar verder stond er toen niks in zit er nu ook allemaal niet meer op ook
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum