Auteur |
Bericht |
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am Berichten: 42 Woonplaats: Goor
|
 Re: Chemisch middel om verf af te halen
RSjoep schreef: Waz met die compressor? Dat is het probleem want dat weet ik dus niet, hij gaat wel gewoon aan enzo maar hij bouwt gewoon geen druk op.
_________________ Derbi The RED Power
|
ma mei 07, 2012 5:29 pm |
|
 |
JB1
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 10:05 pm Berichten: 2797 Woonplaats: 038 A28 6 letters.
|
Niet neulen, gewoon afbijt halen. En anders kun je altijd nog je schuurpapiertjes pakken.
ma mei 07, 2012 5:29 pm |
|
 |
DerbiTheRedPower
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 14, 2011 11:26 am Berichten: 42 Woonplaats: Goor
|
JB1 schreef: Niet neulen, gewoon afbijt halen. En anders kun je altijd nog je schuurpapiertjes pakken. Ja maar misschien bestond er dus een andere makkelijke manier, het viel dus te proberen maar helaas.
_________________ Derbi The RED Power
|
ma mei 07, 2012 5:35 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
Nu moet niet iedereen meteen gaan haten.
Maar aluminium ZOU je in een oplossing van gootsteenontstopper kunnen doen. Dit werkt ook nogal bijtend maar ik weet niet hoe duur het is, volgens mij niet al te duur bij de blokker ofzo? Veel mensen ontdoen zo hun velgen en spaken van de lak. Je kunt de lak er daarna zo afvegen volgens mij Ik denk dat het alleen voor aluminium geschikt is en vergeet aub handschoenen niet aan te doen.
ma mei 07, 2012 6:58 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
derbitje schreef: Nu moet niet iedereen meteen gaan haten.
Maar aluminium ZOU je in een oplossing van gootsteenontstopper kunnen doen. Dit werkt ook nogal bijtend maar ik weet niet hoe duur het is, volgens mij niet al te duur bij de blokker ofzo? Veel mensen ontdoen zo hun velgen en spaken van de lak. Je kunt de lak er daarna zo afvegen volgens mij Ik denk dat het alleen voor aluminium geschikt is en vergeet aub handschoenen niet aan te doen. Waarom denk je dat het alleen voor aluminium geschikt is? En heb je het dan over een loge gootsteenontstopper of een gootsteenontstopper gebaseerd op zuur?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
ma mei 07, 2012 7:31 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
derbitje schreef: Nu moet niet iedereen meteen gaan haten.
Maar aluminium ZOU je in een oplossing van gootsteenontstopper kunnen doen. Dit werkt ook nogal bijtend maar ik weet niet hoe duur het is, volgens mij niet al te duur bij de blokker ofzo? Veel mensen ontdoen zo hun velgen en spaken van de lak. Je kunt de lak er daarna zo afvegen volgens mij Ik denk dat het alleen voor aluminium geschikt is en vergeet aub handschoenen niet aan te doen.
Bijlagen:
78651440_1659602712.jpg [ 32.88 KiB | 976 keer bekeken ]
_________________ No shit !?
|
ma mei 07, 2012 7:41 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
Hier keiji's topic over ontdoen van iig een anodisatie laag op velgen: viewtopic.php?f=20&t=17955ijzer + water geeft erg snel oxidatie.
ma mei 07, 2012 8:07 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
derbitje schreef: Hier keiji's topic over ontdoen van iig een anodisatie laag op velgen: viewtopic.php?f=20&t=17955ijzer + water geeft erg snel oxidatie.
Bijlagen:
disappointed.jpg [ 142.13 KiB | 965 keer bekeken ]
|
ma mei 07, 2012 8:21 pm |
|
 |
RSjoep
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
|
Waar heb jij last van? Is je tank leeg ofzo?
ma mei 07, 2012 8:22 pm |
|
 |
derbitje
ApriliaForum Member
|
Ga een leven zoeken Riley. Als je een stuk ijzer in een bak met loge/zure gootsteenonstopper legt en je haalt hem eruit moet je hem direct bewerken. Anders roest ijzer echt hard en snel. Aluminium roest ook maar daar heb je geen last van. Dit keer probeer ik heul serieus eigenlijk iemand te helpen. (eigenlijk wel vaker).
ma mei 07, 2012 8:33 pm |
|
 |
NakedRS50
ApriliaForum Member
|
derbitje schreef: Ga een leven zoeken Riley. Als je een stuk ijzer in een bak met loge/zure gootsteenonstopper legt en je haalt hem eruit moet je hem direct bewerken. Anders roest ijzer echt hard en snel. Aluminium roest ook maar daar heb je geen last van. Dit keer probeer ik heul serieus eigenlijk iemand te helpen. (eigenlijk wel vaker). alu roest niet , het krijgt een aanslag.
ma mei 07, 2012 8:35 pm |
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
oxideren heet het toch bij alu?
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma mei 07, 2012 8:38 pm |
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
Oxideren is de juiste naam,.sorry derbi u fail again 
|
|
 |
af1rs
ApriliaForum Member
|
RSjoep schreef: Waar heb jij last van? Is je tank leeg ofzo? Je hebt pb mbt zundapp zuiger, en nee hoor ik heb wel geld om te tanken 
|
|
 |
rs_maniac666
Moderator
Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm Berichten: 4746 Woonplaats: Klazienaveen
|
ik was eerst riley, maar waar haal jij die geniale bassie en adriaan plaatjes weg?
_________________ Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.
|
ma mei 07, 2012 8:39 pm |
|
 |
|