Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
Re: RS my achterwiel blokkeert?!
ik kon met mijn nude ook door rijden nadat ik een warmloper heb gehad, maar dat reed overduidelijk veel slechter dan voor de warmloper, Ik zou ook je oliepompje controleren,
Haha hoe ben je daar aan gekomen? dat staat idd bij mijn youtube account, had m gebruikt omdat ik van die toerenbegrenzer (bleek prop te zijn) af wilde. sindsdien zit er al een nieuwe cilinder + zuiger + nieuwe uitlaat zonder prop op en is dit al verholpen
nu moet ik toch vragen welk vage geluid je bedoelt? En prop is eruit ja met v6 (op filmpje is nog std uitlaat)...
Ok allemaal! ik heb sproeier 88 erin gedaan, ik moet zeggen hij rijdt wel beter Maar naar mijn mening rijdt ie nu erg goed (in de powerband dan - hoofdsproeier), maar dat dacht ik ook al met 78 met koude motor stottert ie ontzettend, maar bij een warme motor loopt ie overal (naar mijn mening dus) erg goed, alleen precies tussen 5500 & 6000 toeren stottert ie nog wel eens. Dan moet ik toch met de gasschuif spelen? of juist de gasnaald? Oja en hij loopt SOMS stationair met de schroef helemaal ingedraaid en dan loopt hij 3500 stationair; maar na 30 sec. zakt dat weer af en valt hij uit onder de 1,5k. als ik de schroef minder indraai is hetzelfde alleen blijft ie dan niet eventjes hangen in 3,5k. enig idee? Is niet cilinder want op het filmpje is hetzelfde en dat was nog met de oude cil. uitlaat & zuiger...
edit: tjee lang verhaal weer. trouwens @Aprilius oliepompje doet het 100% zeker!
Wat vincent zegt, of je luchtschroef wat indraaien of een grotere sproeier. En op valse lucht checken is wel wat lastiger. Kijk gewoon of de carb goed op dat rubber zit, die heeft nogal de neiging eraf te glijden.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
spuit voorzichtig wat remmenreiniger op de stukken waar die valse lucht kan trekken, als ie er duidelijk anders van gaat lopen moet je dat even beter vast maken. spuit er niet teveel op, want het is wel vrij brandbaar spul.
en als je rare dingen hebt met je brommer en je weet niet wat het is, vraag het dan aan iemand die er verstand van heeft.
ok, ik ga zo kijken voor die valse lucht. Maar ik heb zo'n gevoel dat die eventueel warmlopers niet aan de afstelling ligt. Ik reed net naar huis en ja hoor, zodra ik een kilometertje met een warme motor in zijn 6 70 kmh rijd, is het er weer volgens de stage6 was ie op 58 graden, maar toen ik even later bij een bushalte ff stopte en aan/uit zette verhoogde dat naar 70...
Toen ff gewacht en daarna naar huis geweest. En fyi: Ik merk echt GEEN prestatieverlies. (behalve dat die tnt cil. beetje faalt en 0,0 trekkracht heeft onder de 7K, wat voor alles ook al was)
edit: er zit dus sproeier 88 in, luchtschroef 1,5 slag open.
Echt niemand over die blokkering van het achterwiel? (zie bericht hierboven). Verder heb ik alle plekken van valse lucht gechekt maar d'r is echt geen lek te vinden... Hij reageert ook niets anders als ik rond de carb deo (heb geen remreiniger) spuit. Heeft volgens mij wel symptonen van valse lucht: hij blijft ook altijd hangen bij 9K toeren als je daarboven komt en het gas los laat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum