Re: aprillia sr street 2009 problemen, ADVIES GEVRAAGD
RSjoep schreef:
Derbi Senda schreef:
ja klopt, ik heb zelf ook al even gekeken maar op easyparts heb je een revisie set voor mijn blok voor 13,66 euro. maar hij zou lijkt mij, toch niks voor niks 250,- euro zeggen of wil hij gewoon geld aan mij verdienen?
team-rs schreef:
RSjoep schreef:
waterpomp valt zelf wel te repareren toch of niet? als dat niet lukt zoiezo een andere dealer want dat is een oplichter of zie ik dat zo verkeerd maar het blijft toch wel het beste om een schakeltje te kopen voor die afstand lijkt mij
voor iemand die er geen verstand van heeft niet, bij piaggio moet je het blok splitsen namelijk
en niet egt, schakel heeft veel meer slijtage punten, en veel meer dat kapot kan gaan
oke dat blok splitsen wordt moeilijker voor sommige heb je gelijk in, maar een schakeltje dat gewoon 60 loopt en netjes afgestelt is loopt ook een eeuwigheid. Maar goed das geen optie dus heeft geen zin om over door te gaan.... De meeste dealers zijn ook gewoon uit op geld en als je dan binnen komt met zo'n vraag ben je natuurlijk een makkelijke prooi... Zeg niet dat alle dealers zo zijn, maar ze zitten ertussen
had het meer over, blokolie, ketting spannen smeren mensen heben geen zin om dat elke week te doen en als je dat niet elke week doet kan je om de paar duizen km een nieuw set
dat bedoel ik :)
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 9:12 pm Berichten: 2298 Woonplaats: 0418
Re: aprillia sr street 2009 problemen, ADVIES GEVRAAGD
blokolie een week? Okee beetje werk, maar onderhoudsvrije kettingen zoals een x ring? deze mag je zelf niet eens smeren zit al vet achter is mooie ketting die je alleen met je tandwielen is wisselt. Das ook een optie
Zo gauw mogelijk afscheid nemen. Het is ellende en blijft waarschijnlijk ellende. Gewoon overstappen en een poosje lekker rijden Je stapt daarna toch waarschijnlijk over op een auto of motor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum