Auteur |
Bericht |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
 Re: Hoort dit zo!?? (Met foto)
Kijk dan naar die pakking, en constateer dat dat KVS gat daar zit. 
ma mei 16, 2011 10:29 am |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Kijk naar de pakking, kijk naar je blok, kijk naar je cilinder. Dan constateer je dat er in de cilinder 1 gat zit (voor de kvs), in je blok 2 gaten (voor de kvs en een loze ruimte) en in je pakking ook 2 gaten (voor de kvs en de loze ruimte)
Waarom ze die pakkingen zo maken dat je ook over de loze ruimte heen gaan weet ik ook niet. Maar zo zit het wel.
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
ma mei 16, 2011 10:45 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Maar dat kvs gat zit niet recht in het midden, je kan hem niet zomaar omdraaien.
ma mei 16, 2011 10:46 am |
|
 |
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
Ik heb het blok wel zelf in elkaar gezet, maar er niet op gelet tijdens het monteren. Ik zal hem voor de zekerheid wel even eraf trekken, dan zie ik het gouw genoeg... Aangezien de ene helft zegt dat hij zo goed zit en de andere helft niet:P
|
ma mei 16, 2011 4:03 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Hmm, bij nader inzien ga ik toch met Frishh mee. Ding zit verkeerd om. Sorry frissh (K)
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
ma mei 16, 2011 4:20 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
misschien heb jij em ook wel verkeerd om? dat het niet erg is zou kunnen.. maar waarom zouden ze dan dat gat erin maken? 
ma mei 16, 2011 4:28 pm |
|
 |
RonnyRacingTeam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 26, 2009 10:19 pm Berichten: 1705 Woonplaats: Regio Antwerpen
|
Ik denk ook dat ze goedzit. Maar ik heb maar heel weinig ervaring met am6 blokjes. Ik kan me dat detail niet meer herinneren, maar het is logish dat dat deel van de pakking mooi over dat gat zit.
_________________ Special thanx to: http://www.vanhovemotors.be Foto's: http://www.picasaweb.google.com/ronnyracingteam Faceboek groep: http://www.facebook.com/group.php?gid=115875105094188&ref=ts * * * De snelste manier om een bocht door te komen is geen schrik hebben om je zeer te doen. (joe bar) * * *
|
ma mei 16, 2011 5:28 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
er valt als het goed is geen stuk van je voet pakking naast de cilinder hoor.. was bij mij in elk geval ook niet.....
ma mei 16, 2011 5:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
Volgensmij zit hij gewoon goed, want als je hem om zou draaien, zou dat stuk pakking aan de andere kant van het blok komen. Dan hangt daar dus een stuk pakking met een gat erin niets te doen. Zoals hij nu zit komt het gat in de pakking en dat gat in het blok mooi overeen.
dus ik laat het zo denk ik
|
ma mei 16, 2011 6:08 pm |
|
 |
DarkMaximus
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 23, 2007 1:01 pm Berichten: 365 Woonplaats: Burgum
|
Hij zit zo goed hoor. Zo zit het bij mij ook.
_________________ Mijn TZR: viewtopic.php?f=13&t=15570
|
ma mei 16, 2011 6:42 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
hij zit gewoon goed hoor!!
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
ma mei 16, 2011 7:53 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Maarten. schreef: Volgensmij zit hij gewoon goed, want als je hem om zou draaien, zou dat stuk pakking aan de andere kant van het blok komen. Dan hangt daar dus een stuk pakking met een gat erin niets te doen. Zoals hij nu zit komt het gat in de pakking en dat gat in het blok mooi overeen.
dus ik laat het zo denk ik aan de andere kant loopt niet toevallig je kvs aan de zijkant van je cilinder? En als je het wilt testen moet je gewoon ff je kvs ontluchten, zie je vanzelf of het eruit giet of niet
ma mei 16, 2011 10:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|