Auteur |
Bericht |
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
Re: aprilia sr moet sneller!!!!!
Monterderb schreef: SR power schreef: met welke yasuni als ik het vragen mag? yasuni r met een r ga je geen 120 hoor, een r houdt in op een 70 .. vriend van me met aerox met evo1 en al die onzin rijdt met een r (omdat anders zijn middenbok niet past ) en die gaat 100. met 21 mm en al die onzin
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di nov 16, 2010 7:59 pm |
|
|
herjan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 7:04 am Berichten: 1112 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schildwolde (GR)
|
FlorisFerrari schreef: Monterderb schreef: SR power schreef: met welke yasuni als ik het vragen mag? yasuni r met een r ga je geen 120 hoor, een r houdt in op een 70 .. vriend van me met aerox met evo1 en al die onzin rijdt met een r (omdat anders zijn middenbok niet past ) en die gaat 100. met 21 mm en al die onzin zou hij liegen? nee
di nov 16, 2010 8:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
heb je dit over mij?
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
di nov 16, 2010 8:25 pm |
|
|
herjan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 27, 2010 7:04 am Berichten: 1112 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Schildwolde (GR)
|
ja
di nov 16, 2010 8:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
SR power
ApriliaForum Member
|
ja de begrenzer is eruit jah allemaal
|
di nov 16, 2010 9:18 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
dan is waarschijnlijk die afstelling niet goed
di nov 16, 2010 9:21 pm |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Kan niet ook aan die rolletjes zitten dat die toevallig zwaarder moeten ofzo?
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di nov 16, 2010 9:29 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
herjan schreef: ja je zegt eerst dat je niet veel verstand heb en nu dit nou veel succes maar met c16 ofso zou die harder moeten als je het mij vraagt
|
di nov 16, 2010 10:11 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Hehe, hebo manston plus c30 loopt al tegen de honderd met een 12 mm (eckte kilometers.
_________________ http://instantboss.org/
|
di nov 16, 2010 10:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
ja ik denk dat mensen soms het verschil niet snappen tussen echte en teller kilometers
|
di nov 16, 2010 10:13 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
denk het niet, dit was met een tom tom (getopped op 95 trouwens)
Weet alleen dat hij een yasuni c30/21 heeft die totaal niet loopt op de hebo (denk ik, want hij heeft totaal geen koppen in het onder/midden gebied)
_________________ http://instantboss.org/
|
di nov 16, 2010 10:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
|
ik had het niet over jou
|
di nov 16, 2010 10:19 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
stom gelul ook jullie xD
wss is dit een aprilia sr www die omgebouwd is naar watercooling
dus zit er luchtgekoelde vertanding in en zal dit ding niet harden lopen dan 80 met deeze setup
en met een bb ofzo ook maar tegen de 100
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di nov 16, 2010 11:18 pm |
|
|
SR power
ApriliaForum Member
|
nee het is geen omgebouwde ben de 2e eigenaar en heb alles meegehad toen ik hem kocht en er zat geen andere vertanding bij van luchtkoeling ofzo, maar ga einde van de maand als me loon er weer is ff zijstandaard kopen en een c16 en mijn afstelling nog eens goed nakijken dan zal het goed moeten zijn hoop ik
|
di nov 16, 2010 11:52 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
uit welk jaar is die?? en een c16 is weer te zwaar dan moet je je cilinder laten bewerken
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
di nov 16, 2010 11:54 pm |
|
|
|