Auteur |
Bericht |
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
 Re: Rollerbank boetes
Huug schreef: bas_sx50 schreef: er klopt geen klote van, als ik naar mijn boete keek roepen dat iets fout is is natuurlijk heel makkelijk. maar ik zou de foutcodes nog eens navragen bij de politie. mochten de rode boetes bij jou niet kloppen zal je vast nog wel wat meer fout hebben gedaan dan enkel wat te hard rijden. maar ik denk dat als je het beter weet je makkelijk met een goede tabel met feitcodes en boetes kan komen of niet ? dit is ook enkel maar wat ik bij mijn bronnen (plaatselijke politie hier) heb kunnen krijgen. nou deze baas reed mooi 88 ongecorigeerd. ovj, blabla. maar ik had iets 140 euro ofzo en echt geen 210 euro volgens de tabel En volgens mij als de officier van justitie je boete betaald is er geen vast bedrag voor ... km/h te hard
ma aug 23, 2010 11:37 am |
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
er staat dan ook, prijzen staan niet vast maar zijn richtlijnen, boetes kunnen hoger of lager uitvallen
ma aug 23, 2010 11:45 am |
|
 |
Huug
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 10, 2010 3:43 pm Berichten: 89 Woonplaats: Driebergen
|
dat bedoel ik. de feitcode die jij had daar staat geen vast bedrag voor. maar er staat een prijs der indicatie achter zodat je ongeveer weet wat je kan krijgen. gemiddeld gezien of zo is het. en bij gemiddeldes zijn er ook mensen die dus lager krijgen hé 
ma aug 23, 2010 11:46 am |
|
 |
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
oke dus in mij geval is het 70 euro lager uitgevallen, maar het kan ook 70 euro hoger uitvallen. daar heb je toch geen klote aan 
ma aug 23, 2010 11:51 am |
|
 |
Huug
ApriliaForum Member
|
natuurlijk heb je wel wat aan deze tabel. je kan het nu zo doen dat je net onder de hoge boetes blijft zitten. of je weet wanneer je welk risico neemt. dat jij zo'n lage boete kreeg ligt misschien aan je persoonlijke situatie of je hebt gewoon heel veel geluk gehad. meestal zit je wel rond het gemiddelde maar je hebt ook uitschieters.
ma aug 23, 2010 11:54 am |
|
 |
Laurens_APRrs50
ApriliaForum Member
|
Wat voor boete krijg ik dan? ik heb 97 op de rollerbank gescoort 
|
ma aug 23, 2010 12:11 pm |
|
 |
Huug
ApriliaForum Member
|
VEEL ! reken maar op een honderdje of 3  . enkel voor het te hard rijden. vaak komen er nog andere dingen bij 
ma aug 23, 2010 12:30 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Huug schreef: dat jij zo'n lage boete kreeg ligt misschien aan je persoonlijke situatie of je hebt gewoon heel veel geluk gehad. meestal zit je wel rond het gemiddelde maar je hebt ook uitschieters. OvJ kijkt of je een snelheidsverleden hebt en blabla, dus waarschijnlijk heb je de volgende keer een hogere boete met zelfde snelheid omdat dat allemaal geregistreerd wordt....
ma aug 23, 2010 1:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
kirill007
ApriliaForum Member
|
Laurens_APRrs50 schreef: Wat voor boete krijg ik dan? ik heb 97 op de rollerbank gescoort  98km peruur in belgie levert 250 euro boete op. 
|
ma aug 23, 2010 1:39 pm |
|
 |
Huug
ApriliaForum Member
|
marien schreef: Huug schreef: dat jij zo'n lage boete kreeg ligt misschien aan je persoonlijke situatie of je hebt gewoon heel veel geluk gehad. meestal zit je wel rond het gemiddelde maar je hebt ook uitschieters. OvJ kijkt of je een snelheidsverleden hebt en blabla, dus waarschijnlijk heb je de volgende keer een hogere boete met zelfde snelheid omdat dat allemaal geregistreerd wordt.... inderdaat maar voor de 1e keer heb je ook geluk gehad. voor de 2e keer al helemaal 
ma aug 23, 2010 11:52 pm |
|
 |
Remco#1!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 10, 2009 10:08 pm Berichten: 428 Woonplaats: Middelburg.
|
mooi topic, zeer intresant en makkelijk 
_________________ Gilera RCR (Derbi Senda) Monster energy project: viewtopic.php?f=11&t=15344
|
di aug 24, 2010 10:22 am |
|
 |
Laurens_APRrs50
ApriliaForum Member
|
Huug schreef: VEEL ! reken maar op een honderdje of 3  . enkel voor het te hard rijden. vaak komen er nog andere dingen bij  97 op de rollerbank, en 20 DB OVERSCHRIJDING! doeiii gianelli uitlaat hoi metrakit rk
|
di aug 24, 2010 10:58 am |
|
 |
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Metrakit RK mogen ze ook niet innemen. Daar krijg je een keuringscertificaat bij dat de uitlaat legaal is!
|
di aug 24, 2010 12:57 pm |
|
 |
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Umm mischien heb ik er overheen gelezen, Maar als ik (Bijvoobeeld) op de roller 90 rij, Word dan allen maar mijn kenteken in genomen en een boete, En pas na 3x in beslag genomen,
Dat zou best mee vallen,
|
di aug 24, 2010 2:06 pm |
|
 |
Laurens_APRrs50
ApriliaForum Member
|
Washandje schreef: Metrakit RK mogen ze ook niet innemen. Daar krijg je een keuringscertificaat bij dat de uitlaat legaal is! die certificaat kreeg ik ook bij mn gianelli hoor..  maar zodra een uitlaat te vel geluid maakt mogen ze hem innemen, ook als er een prop inzit... dus ga niet praten wedden dat mn metrakit word ingenomen?
|
di aug 24, 2010 3:08 pm |
|
 |
|