|
door de voorem heen drukken ?
Auteur |
Bericht |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
Re: door de voorem heen drukken ?
kijk gewoon of er genoeg vloeistof er in zit, mss is dat het probleem wel
vr jan 15, 2010 12:42 am |
|
|
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
dat is niet het geval maar de remklauw is wel beetje smerig van het vuil wat olie aantrekt dus dan is het gewoon ontluchten opnieuw ?
|
vr jan 15, 2010 7:47 am |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Maak je remklauw even helemaal schoon, en ontlucht hem dan opnieuw, kijken of dat werkt.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
vr jan 15, 2010 12:32 pm |
|
|
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
ik ga het proberen voor nu alvast bedankt voor de reacties !
|
vr jan 15, 2010 5:18 pm |
|
|
apriliarsking
ApriliaForum Member
|
ik heb vandaag even mijn remblokjes eruit gehaald en er zit nog 1 mm op zeg maar de kant welk op de remschijf zit dus wat kan het geval zijn ? ik dacht nu dat het de remblokjes zijn dat die gewoon op zijn want als ik de rem dus indruk dan remtie wel maar niet goed genoeg volgens mij komen de blokjes wel 'op' de schijf maar omdat ze nog maar 1mm over hebben komen ze niet verder dan dat en remtie dus niet goed ? corect me if im wrong
|
za jan 16, 2010 2:48 pm |
|
|
Arnold-aprilia
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm Berichten: 244 Woonplaats: Middelburg
|
Maakt niet uit, als je remblokjes ook nog maar 1 mm voering hebben, hoort de brommer gewoon goed te remmen! Ik heb doorgereden totdat het bijna staal op staal was, en remde nog steeds zeer goed. Maar je kunt voor de zekerheid toch ff nieuwe blokken steken, die kosten ook geen reed...
_________________ Mijn ex RSje viewtopic.php?f=13&t=13352
|
za jan 16, 2010 8:10 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Beter gewoon nieuwe blokjes erop zetten ja, als je me staal op staal remt raakt je schijf ook beschadigt en kan je n nieuwe schijf en remblokjes kopen. je moet trouwens proberen als je je remmen ontlucht het reservoir horizontaal te houden (waterpas horizontaal, niet ongeveer een klein beetje bestwel horizontaal), gaat ook makkelijker dan.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma jan 18, 2010 9:20 pm |
|
|
|