Auteur |
Bericht |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
Re: studie kiezen (mts? hoe en wat?)
waarom dat dan? beter afmaken en dan wat anders doen denk ik....
vr mei 15, 2009 11:08 am |
|
|
Ingmar46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 08, 2009 3:29 pm Berichten: 57 Woonplaats: Rdaal
|
werktuigbouw!
ik ben u ook aangenomen voor t 2e jaar Mbo WTB. nu nog ff mijn examens afronden en ben ei ndelijk klaar met 5 havo. heb trouwens niet eerst vmbo gedaan
_________________ Mijn TZR: viewtopic.php?f=11&t=11703
|
vr mei 15, 2009 1:14 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
dit is nou een goed voorbeeld van zomaar iets kiezen.. je wil iets technisch en dan kies je aardijkskunde i.p.v natuurkunde... met aardrijkskunde leer je misschien wat de beste samenstelling is voor grond om wiet in te kweken:P
maar wat jij al aangeeft met krachten op frame/blok enzo dat is echt typisch iets natuurkundigs, weet niet of je toegelaten wordt met jou profiel
vr mei 15, 2009 5:25 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
als je nergens wordt aangenomen, kan je altijd hier in het westland nog komen kassenbouwen ook leuk
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
vr mei 15, 2009 5:28 pm |
|
|
bas_sx50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 29, 2008 1:37 pm Berichten: 972 Woonplaats: Den Haag
|
snel cursus pools, en je kan gelijk aan het werk
vr mei 15, 2009 5:29 pm |
|
|
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
Ingmar46 schreef: werktuigbouw!
ik ben u ook aangenomen voor t 2e jaar Mbo WTB. nu nog ff mijn examens afronden en ben ei ndelijk klaar met 5 havo. heb trouwens niet eerst vmbo gedaan welke roosendaal woon je? ik doe nouw dit jaar mbo wtb 1e leerjaar in breda bevalt me uitstekend
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
vr mei 15, 2009 6:20 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
aaron-tuareg schreef: waarom dat dan? beter afmaken en dan wat anders doen denk ik.... is me eerste jaar.. en tis egt een kut school. ben niks wijzer geworden dit jaar
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr mei 15, 2009 10:09 pm |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
spijtig om te horen ik zit in amersfoort-schothorst, en het is gewoon super goed geregeld... ga alleen waarschijnlijk me jaar niet halen,d us tja dan nog maar keertje
za mei 16, 2009 12:59 pm |
|
|
Ingmar46
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 08, 2009 3:29 pm Berichten: 57 Woonplaats: Rdaal
|
janiler schreef: Ingmar46 schreef: werktuigbouw!
ik ben u ook aangenomen voor t 2e jaar Mbo WTB. nu nog ff mijn examens afronden en ben ei ndelijk klaar met 5 havo. heb trouwens niet eerst vmbo gedaan welke roosendaal woon je? ik doe nouw dit jaar mbo wtb 1e leerjaar in breda bevalt me uitstekend die in noord-brabant, ik ga naar t markiezaat in bergen op zoom
_________________ Mijn TZR: viewtopic.php?f=11&t=11703
|
ma mei 25, 2009 11:10 pm |
|
|
MBgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo nov 07, 2007 10:43 pm Berichten: 2268 Woonplaats: Baarn
|
aaron-tuareg schreef: spijtig om te horen ik zit in amersfoort-schothorst, en het is gewoon super goed geregeld... ga alleen waarschijnlijk me jaar niet halen,d us tja dan nog maar keertje Kon je niet ROC hilversum kiezen?
_________________ bier is lekker
|
vr mei 29, 2009 2:37 pm |
|
|
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
stond niet zo goed aangeschreven... + dat de werkplaatsen in amersfoort net 2 jaar terug waren opgeknapt, nieuwe draaibanken ed... ook cnc ed... weet niet of dat ook in hilly is ?
vr mei 29, 2009 5:59 pm |
|
|
|