Auteur |
Bericht |
rene-MX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za feb 18, 2006 7:54 pm Berichten: 266 Woonplaats: winterswijk/lichtenvoorde
|
Matthijn schreef: hoop het kreeg je ook geen geel briefje?
ja ik hoop het ook heel erg
heb ook nog een boete staan met 90 kmh
maarja van op de grote weg rijden heb ik al wel binnen
ik hoop ook stiekum dat die andere niet komt
owja ik kreeg aleen van op de grote weg rijden een geel briefje andere ging via de ovj en daaarom kreeg ik daar geen briefje van
|
za nov 25, 2006 7:20 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
raar, want ook van de ovj dingen krijg je normaal gewoon een geel briefje en laten ze alleen het bedrag open/leeg.
|
za nov 25, 2006 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
kreeg er ook geen...
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za nov 25, 2006 10:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
heeey vraagje : ik heb nu onder mijn roseje een nieuwe set up alleen denk ik dat mijn membraam het niet meer aan kan
set up:
74cc(80cc)
21mm carb
gianelli fire
wat is het beste:
nieuw membraam met dikkere klepjes en verder gebogen ijzere plaatjes
die dus ''ronder'' zijn
in dit membraam gewoon dikkere klepjes (carbon??)
en zo ja hoe dik moeten die klepjes dan zijn
alvast bedankt ,
Red Rose
_________________ myn project : http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=5199
myn red rose : opgeknapt
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4116
|
zo nov 26, 2006 8:41 pm |
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
Redrose schreef: heeey vraagje : ik heb nu onder mijn roseje een nieuwe set up alleen denk ik dat mijn membraam het niet meer aan kan set up: 74cc(80cc) 21mm carb gianelli fire wat is het beste: nieuw membraam met dikkere klepjes en verder gebogen ijzere plaatjes die dus ''ronder'' zijn in dit membraam gewoon dikkere klepjes (carbon??) en zo ja hoe dik moeten die klepjes dan zijn alvast bedankt , Red Rose
waarom krijg je het gevoel dat het menbraam het niet meer trekt?
je zou dikkere plaatjes kunnen nemen 0.30mm of 0.35mm is wel goed
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
zo nov 26, 2006 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
|
Omdat ik als ik op top tegen de 100 rij en doe mijn gas een stuk terug dan rij ik nog steeds even hard als met volle bak gas.
Dus ik denk dat het membraam dan niet echt meer redelijk functioneerd op dat tempo vandaar een ander membraam of plaatjes.
en scheeld het veel als die ijzeren plaaten verder gebogen zijn ?
|
zo nov 26, 2006 11:01 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
ik zou zeggen "ja" omdat ze dan verder op kunnen. Maar misschien dat er andere dingen weer mee verneukt worden. Ik boog ze ook altijd zo ver mogelijk naar buiten.
|
zo nov 26, 2006 11:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
Redrose schreef: heeey vraagje : ik heb nu onder mijn roseje een nieuwe set up alleen denk ik dat mijn membraam het niet meer aan kan set up: 74cc(80cc) 21mm carb gianelli fire wat is het beste: nieuw membraam met dikkere klepjes en verder gebogen ijzere plaatjes die dus ''ronder'' zijn in dit membraam gewoon dikkere klepjes (carbon??) en zo ja hoe dik moeten die klepjes dan zijn alvast bedankt , Red Rose
wat voor blok zit erop? en wat voor cilinder precies?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
zo nov 26, 2006 11:44 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
ik wil me kuipruitje zwart getint. zou dat goed uitpakken als je hem met dat folie doet? op std ruitje.
...........?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
ma nov 27, 2006 12:13 am |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
apriliapoggiali schreef: ik wil me kuipruitje zwart getint. zou dat goed uitpakken als je hem met dat folie doet? op std ruitje.
...........?
Ik vind dat troep, heb het op vele auto ruiten gezien en bij veel zat er van dat vocht tussen waardoor je een witte aanslag er onder kreeg.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
ma nov 27, 2006 12:37 am |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
kan wel mooi worden hoor, als je het gewoon netjes doet, je zal in het begin nog wel wat vocht er onder zien, maar dat gaat nog weg...
|
ma nov 27, 2006 9:27 am |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Matthijn schreef: kreeg er ook geen...
ik kreeg er 2, na 3maanden boete van geen certificaat, nu (alweer anderhalve maand verder) nog steeds geen boete van de rollerbank.. en iets van 2maanden geleden reed ik zonder licht en die boete heb al wel binnen..
|
ma nov 27, 2006 9:35 am |
|
|
Redrose
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: Redrose schreef: heeey vraagje : ik heb nu onder mijn roseje een nieuwe set up alleen denk ik dat mijn membraam het niet meer aan kan set up: 74cc(80cc) 21mm carb gianelli fire wat is het beste: nieuw membraam met dikkere klepjes en verder gebogen ijzere plaatjes die dus ''ronder'' zijn in dit membraam gewoon dikkere klepjes (carbon??) en zo ja hoe dik moeten die klepjes dan zijn alvast bedankt , Red Rose wat voor blok zit erop? en wat voor cilinder precies?
het is een RV blok en de cilinder is een gilardoni (standaard) cilinder uit italie
|
ma nov 27, 2006 9:45 am |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Stevige Pupke!! schreef: storing ergens in je kabelboom ofzo? ik heb er nooit last van gehad, maar heb wel eens opgevangen ergens dat storingen wel vaker voorkomen...
Jah idd, zoiets dacht ik ook.. Maar mocht het dat zijn, moet heel die kabelboom dan open?
_________________ De NnisRs
|
ma nov 27, 2006 6:10 pm |
Persoonlijk album
|
|
Shadowrider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 01, 2006 11:04 am Berichten: 2375 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: haaksbergen
|
ff een klein electro vraagje me dimlicht doet het niet als ie daar op staat doet het stadslicht het dat kleine lampje in het midden en als ik hem op het kleine lampje zet doet het dimlicht het ook niet en gister deed alles nog normaal
|
ma nov 27, 2006 10:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
|