Auteur |
Bericht |
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
De opgelopen schade bestaat uit
Voorvork verbogen
Voorvork lekkage
Veel kap schade
blokschade
kleerschade
lichamelijk letsel
verbogen remhevel
verbogen achterrem(VOET)-hevel
ingedeukte uitlaat
passagiers stepjes
krassen op spiegel
bedradingsprobleem
knipperlicht beschadigt
ophangingpunten van kappen verbogen
De rest van de schade kan door een expert bekeken worden.
dit heb ik ingevuld op een schadeformulier, nu vragen ze naar bedrag in euro's , wat zal dit ongeveer zijn, gewoon ff schatten
_________________ the world is yours
|
di okt 31, 2006 1:59 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
als ik jouw was zou ik naar een bromboer gaan en hem die dingen na laten kijken, of krijg je dit niet vergoed? als je het vergoed krijgt zou ik niet naar de prijzen op internet kijken
|
di okt 31, 2006 2:12 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
nou volgens mij word die wel totallos verklaard of niet ?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
di okt 31, 2006 2:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
de bromboer wil 10 % als ik het door hem laat doen, en ik ben zowiezo dan vanplan een andere RS te kopen , en deze weg te doen in onderdelen...
total loss? hoop het niet, maar ik vraag een kleine schatting , mag gerust afwijken,
is een RS OM uit 98 , met proffesioneel overgespoten kappen
|
di okt 31, 2006 2:23 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
MAD L schreef: hellow
ik kom dr niet helemaal uit.... en denk wel dat iemand het hier weet maar vind het geen topic waard...
volgend jaar wil ik met een paar sprints mee gaan doen wat sommige wel weten MAAR ik heb een andere versnellingsbak en daardoor zit ik te kijken in welke klasse ik nu moet rijden!!
op de jubbega site staat van de 50 en 70cc moet de versnellingsbak origineel zijn maar op de genemuidensite staat dat de carters aangepast mogen worden voor een andere versnellingsbak mits die hooguit 6 versnellingen heeft!
dus dat zou betekeken dat ik op jubbega met de pro stock mee moet doen en op genemuiden de 70ccklasse mee mag rijden :S :S dat klopt toch niet ofwel?? ik d8 namelijk dat de eisen wel hetzelfde zouden zijn! qua techniek
wie weet het
mad L
nog niemand enig idee???
wat ik tot dusver dachtword door een paar mensen bevestigd.... dat je in de pro stock mee moet doen bij iedere sprint maar weet iemand het zeker!!?
mad L
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
di okt 31, 2006 3:27 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
ja op jubbega moet je in de prostock
en genemuiden niet. maar ze zien niet zomaar dat je een andere bak hebt, dus je kunt het proberen.
|
di okt 31, 2006 4:47 pm |
|
|
MAD L
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm Berichten: 927 Woonplaats: angeruh
|
je merkt het wel... de 1ste is veel langer dus dat merk je egt.....
alsi k tegen een rs rij, heefite al geschakeld enik ga nog lekker vooruit...
dat merk je niet zegje
heb je wel is iemand zien rijden met een andere bak? denk het niet als je dit zegt.... inet lullig bedoelt maar je merkt het zeker wel;)
_________________ I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free
2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK
|
di okt 31, 2006 4:57 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
mag je een zijspan aan je brommer maken (volgens de wet )
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
di okt 31, 2006 8:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
ludo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 22, 2006 11:22 pm Berichten: 477 Woonplaats: dedemsvaart
|
vraagje ik heb een achterlicht van een earox gezien met ledjes er in kan ik die ook zo in me aprilia rs om zetten aansluiting is het zelfde maar trekt de ledjes dat wel
_________________ mijn RS project ;) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=4480
|
di okt 31, 2006 8:19 pm |
|
|
btwee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 8:26 pm Berichten: 159 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Zundert
|
ludo schreef: vraagje ik heb een achterlicht van een earox gezien met ledjes er in kan ik die ook zo in me aprilia rs om zetten aansluiting is het zelfde maar trekt de ledjes dat wel
ja volgens mij wel hoor en anders moet je het bij een brommerboer gaan vrage
_________________ ride to live live to ride (chrome acsent) ik heb dislectie dus het kan zijn dat ik wat dingen fout typ
|
di okt 31, 2006 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Phoenix_64, wat stresskip zegt ga naar een bromboer. Zoek er anders 1 die iets minder commissie vraagt. Dat maakt toch net iets meer indruk op zo'n schade expert. Want zo'n (lul) werkt voor de verzekering dus die probeert je eronder te rukken waar die maar kan.
|
di okt 31, 2006 11:27 pm |
Persoonlijk album
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
ik heb er 1 gevonden, die deed ff snel schatten en zei tussen de 700 - 900 euro( in het ergste geval )
ik maak er maar gewoon 800 euro van
ik hoor wel eens vaker dat ze helemaal geen expert sturen, komt dit vaker voor?
|
wo nov 01, 2006 11:07 am |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
uh ja maar er is een bepaalde grens meestal. Dus bijv. onder de 500 euro komt er geen expert en daarboven wel. Maargoed de schade is best te verantwoorden hoor.
|
wo nov 01, 2006 11:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
koenrs
ApriliaForum Member
|
ik heb het iedee dat mijn gaskabel afentoe blijft hangen als ik vol gas geef en dan bij 11000 toeren kom als het ware maakt niet uit welke versnelling en als ik dan me koppeling inhou en gas los laat blijft tie gwn 11000 toeren lopen heeft iemand hier misschien een verklaring voor ?
_________________ blazin
|
wo nov 01, 2006 11:43 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
cebess schreef: Phoenix_64, wat stresskip zegt ga naar een bromboer. Zoek er anders 1 die iets minder commissie vraagt. Dat maakt toch net iets meer indruk op zo'n schade expert. Want zo'n (lul) werkt voor de verzekering dus die probeert je eronder te rukken waar die maar kan. zo een lul werkt niet voor de verzekering ze worden meestal ingeschakelt door de verzekering ! ik werk zelf bij een expertise burau (gaan we weer) en ik stuur ze elke dag op pad ! de verzekering zelf heeft dus never nooit iets met de expertise te maken alleen de situatie van het ongeval ! cebess schreef: uh ja maar er is een bepaalde grens meestal. Dus bijv. onder de 500 euro komt er geen expert en daarboven wel. Maargoed de schade is best te verantwoorden hoor.
wrong..... bij eventuele twijfel wordt er altijd een expert gestuurd ! Dat er niet een expert komt als het bedrag boven een bepaalde limiet staat is nogal een oude regel tegenwoordig schakelen ze voor vrijwel elke bromfiets schade een expertise dienst in !
|
do nov 02, 2006 1:39 am |
|
|
|