Auteur |
Bericht |
Schubbie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 15, 2007 8:33 pm Berichten: 115 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Harderwijk
|
 Ongeluk, niet vergoed gvd..
hoi,,
ja echt GVD  .. ben zo pissig .. laatst ongeluk gehad en nu weer DIT! Dit KEER NIET MIJN SCHULD.
ik reed 50 en die auto wou vanaf de parkeerplaats de weg op. hij zag me niet aankomen ofso denk ik en moest dus remmen.
gevolg, een schuiverd. maar ik knalde niet tegen hem op.
het grappige is, Wanneer er geen botsing ontstaat is er geen sprake van een ongeluk :X: .
zei de politie.
Dus ik krijg waaarschijnlijk niet vergoed gvd!
ik zeg tegen die politie, volgende keer moet ik dus extra gas geven zodat ik er goed tegen aan knal zodat ik me brommer vergoed krijg want dan is er wel sprake van een ongeluk... uhm ja , begint ze te lachen..
zal het met me chef ofso over hebben. ik bel misschien nog wel. niet dus.
is er een manier om in hoger beroep te gaan ofso ? dit is toch niet normaal. het is zijn fout! ik rem zodat ik niet tegen hem aanknal en hij dus ook geen schade heeft en krijg het dan niet vergoed, alleen wanneer ik niet remde en dan ffe tegen hem aanknalde en nog meer schade was. Ben zo pissig niet normaal
ik pik dit echt niet.
iemand? 
Bijlagen:
jkkljkljkljkl.JPG [ 35.54 KiB | 1276 keer bekeken ]
_________________ Mijn RS Sinds 19-10-2007 ( Update, *Melandri Kappen* ) ---> * Schubbie Aprilia RS Nero *
Laatst bijgewerkt door Schubbie op ma jan 21, 2008 2:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma jan 21, 2008 2:36 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
Zei die man, waarvoor je moest afremmen nog wat, gaat die het niet betalen? omdat hij anders geen vergoeding had gehad in geval van aanrijding!
Ik zou het bij hem gaan verhalen en hoger beroep zal weinig uitmaken denk ik  je kent de NL justitie wel
hij kwam bij de weg wel van rechts 
ma jan 21, 2008 2:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Schubbie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 15, 2007 8:33 pm Berichten: 115 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Harderwijk
|
ja maar hij gaat van een zijweg zeg maar, met drempel naar een hoofdweg.
Ik heb recht op voorrang op die weg... wees daar mmaar gerust over:P
nee hij hoeft niet wettelijk het te betalen omdat er niet wettelijk gezien een ongeluk is gebeurd en in betalen heeft hij geen zin in, eikel.
_________________ Mijn RS Sinds 19-10-2007 ( Update, *Melandri Kappen* ) ---> * Schubbie Aprilia RS Nero *
|
ma jan 21, 2008 2:47 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
laat je ouders bellen van: zo zo is er gebeurd en dan beetje druk erop  omdat hij anders een kapotte motorkap had gehad bijvoorbeeld en die niet had vergoed  gekregen duss
ma jan 21, 2008 2:49 pm |
Persoonlijk album
|
 |
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Als je zun gegevens hebt gewoon ff rustig met hem praten en bij de verzekering verhalen. Als het beetje normale man is, zal hij er mee akoord gaan. Zonniet is het een klootzak en heb je gewoon pech ben ik bang.
ma jan 21, 2008 2:50 pm |
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
|
precies zoals ik t eigenlijk bedoel 
ma jan 21, 2008 2:52 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Schubbie
ApriliaForum Member
|
ja mwah,, hij is denk niet van plan om te betalen...........
maar me pa heeft gebeld met de rechtsbijstand ofso, en dat je hem kunt aanklagen ofso  maarja misschien draait ie bij of win ik gewoon deze zaak 
|
ma jan 21, 2008 3:33 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Cypher
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
|
ik hoop voor je dat het werkt, echt zonde man, en kost ook weer direct zoveel:S
die rechtsbijstand is denk ik je enige kans..
ma jan 21, 2008 3:41 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
ik heb hetzelfe gehad en heb het vergoed gehad hoor, (890 euro) http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6506&start=0
hebbe jullie wel schade formulier enzo ingevuld?
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
ma jan 21, 2008 4:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Leviathan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 09, 2006 8:21 pm Berichten: 329 Woonplaats: Oudenbosch
|
Je moet zeker in hoger beroep gaan, ik weet niet hoe jij verzekerd ben maar er zijn verzekeringen waarbij je rechtsbijstand bij heb  maar anders moet je even een advocaat zoeken.
Aangezien je 16 bent zal je zeer waarschijnlijk niks hoeven te betalen en word de kosten van advocaat dus vergoed door de overheid, maar als je zelf moet gaan betalen weet ik niet of het nuttig is je betaald al snel tegen de 200 euro per uur voor een advocaat.. en als jij zelf beroep doe maak je bijna geen kans beter gezegd je doet nu beroep tegen de overheid en dus officier van justitie en dat zal een advocaat sowieso moeten doen.. om enige kans te maken op een zitting het kan nog wel heel erg lang gaan duren iig.. en dan nog maar hopen dat je wat vergoed krijg
En nogmaals  die man in die auto beslist niet over of het een ongeluk is of niet dus je gaat tegen jusitie in beroep he  en t woord van hun staat boven dat van jou dusja
_________________ Niets
|
ma jan 21, 2008 5:03 pm |
|
 |
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
de nederlandse wetegeving rammelt aan alle kanten 
|
ma jan 21, 2008 9:07 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
goh toch wel, als er een fietser tege je aan rijd zijn wij de schuldige 
ma jan 21, 2008 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
Fotos van het ongeluk als bewijs?
En als een agent zo raar doet zou ik persoonlijk naar zijn of haar superieuren vragen..
ma jan 21, 2008 9:12 pm |
|
 |
Ari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 29, 2007 7:05 pm Berichten: 2948 Woonplaats: Aalsmeer
|
de nederlande wet is idd genaaid, er is een fietser op mn rybaan terecht gekome, dus k ontwyk, raak k em net, plur keihard in et gras, veel kapschade en raad is: ik kryg et nie vergoed omdat het is moeilyk schade te taxere als tegenparty een fietser was en 2, de fietser was nog geen 14 jaar oud
k bedoel, slaat nergens op, omdat hy nog geen 14 is mag die allemaal ongelukke veroraazake zonder dat tegeparty het vergoed krygt
ma jan 21, 2008 9:18 pm |
|
 |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
Raphaël schreef: Fotos van het ongeluk als bewijs?
En als een agent zo raar doet zou ik persoonlijk naar zijn of haar superieuren vragen..
waarom...die zijn al net zo raar...
p.s. je reed trouwens 50...das te hard he,  en dan natuurlijk met die gladde weg (regen) volop de remmen omdat je binnen 3 meter stil moet staan....tja kl0t3 !!
veel sterkte ermee...lekker begin van het jaar...net als felix en die jongen met ze gpr 
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
ma jan 21, 2008 9:18 pm |
|
 |
|