Carterhelft AM6 gaat niet lekker..
Beste Mensen, ( Ben nieuw hier, aangenaam ^^ )
Ik ben dus bezig met het AM6 blok van een vriend aan het splitten, omdat deze met een tp86cc wil rijden. Dus ik begin met het carter te splitten: krukaslagers + keerringen eruit, versnellingsbak eruit. Alles in de spoelmachine op m'n werk (ik werk in een vrachtwagengarage ). Versnellingsbak terug in elkaar gezet met dank aan de How-To van Daan88..
MAAR! toen ik het 2e carterdeel al aan het verwarmen was, effe gestopt ben. En het andere ingesmeerd met vloeibare pakking, toen ik deze wilde over elkaar schuiven, schoven ze dus voor geen meter...
ik zag dus snel dat het de schakelas ( uitgaande, die op de schakelwals zit ) haperde, ik haalde deze eruit en schoof alles er terug opnieuw op en toen ging het allemaal vlotjes.. Ik zag toen dat de as zelf en de bus achter de keerring waar de as inglijd, dat deze beiden geschonden waren..
Aan de bus zelf hangen er dikke bramen, en ik weet echt niet hoe ik kan maken dat dit nog tot een goed einde gebracht kan worden ( het is tenslotte mijn blok niet )
iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? ( Misschien een beetje opschuren? maar zal die dan niet olie gaan lekken? ))
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum