Auteur |
Bericht |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
 Re: aprilia sr factory ditech start niet ??
ja dan weet je of de ontsteking het doet, maar misschien is zijn bougie zelf wel stuk 
za jul 23, 2011 7:47 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
owja natuurlijk. Daar had ik niet over nagedacht.
|
za jul 23, 2011 7:52 pm |
|
 |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 23, 2011 5:23 pm Berichten: 6 Woonplaats: halsteren
|
je bent zeker de leukste thuis ???? als je het zelf zo goed weet begin er maar aan zou ik zeggen
|
za jul 23, 2011 8:52 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
uhh, het is jouw scooter, dan zul je het toch echt zelf moeten doen.
en het kan wel moeilijk zijn om je bougie eruit te draaien, maar dat betekent niet dat het onmogelijk is. demonteer anders gewoon dingen die in de weg zitten. ja, dat kan je veel tijd kosten. maar, als het helpt, zou ik niet inzien waarom je het niet zou doen.
za jul 23, 2011 9:00 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Gast, 3 bouten en je knalt die hele scoot uit elkaar, als de kappen er af liggen. gooi dat blok er onder weg, en als je de bougie er dan nog niet uit krijgt dan moet je dat ding gewoon bij het oud ijzer trappen en een mx kopen
za jul 23, 2011 9:13 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rh_fan_dennis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 23, 2011 5:23 pm Berichten: 6 Woonplaats: halsteren
|
zit niet te donderen man want je weet het denk zelf niet eens btw niet ierdereen heeft zoveel geld als jou en de ruimte en de tijd er voor en dan ook nog eens zoveel verstand dat je net doet alsof je de scooter zelf uitgevonden hebt je lijkt wel een gastje van een jaar of 16 a 17
|
za jul 23, 2011 9:19 pm |
|
 |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
gebruik jij drugs?
|
za jul 23, 2011 9:20 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
ik ben ook 17  maar ik heb zelf een scooter staan dus ik weet een beetje wat dat inhoudt een paar boutjes en dat blok komt er onder vandaan, dan heb je doe bougie er ook uit en ja, ik betaal alles zelf, of werk er hard zat voor, voordat je met het ''wallie-argument'' komt  xjes
za jul 23, 2011 9:21 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
rh_fan_dennis schreef: zit niet te donderen man want je weet het denk zelf niet eens btw niet ierdereen heeft zoveel geld als jou en de ruimte en de tijd er voor en dan ook nog eens zoveel verstand dat je net doet alsof je de scooter zelf uitgevonden hebt je lijkt wel een gastje van een jaar of 16 a 17 jij zit hier ook alleen maar te stoken en aggresief te doen want je bent hier net nieuw op een schakelbrommerforum met een scooter, krijgt alsnog tips, maar je bent lekker eigenwijs en doet er niks mee vindt je het dan heel gek dat je bijdehante reacties krijgt? doe ons, en vooral jezelf een plezier, en ga naar een scooterforum dag dag
za jul 23, 2011 9:32 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
|
hij beledigt schakels, dat is het ergste  ohja en hij kan nog niet eens een normale zin bouwen... die pokkebelg was tenmiste nog geinig....
za jul 23, 2011 9:34 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
wat mij betreft ga je maar mooi naar een scooter forum ofzo.. verwacht niet dat je hier nog enige hulp krijgt na wat jij allemaal zit te zeiken de groeten,
zo jul 24, 2011 10:38 am |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
gozer ga naar www.scooter-freaks.nl en daar begrijpen ze al je problemen en kan je lekker lopen janken. maar als jij al vind dat wij het niet weten, waarom vraag je het hier dan? 
zo jul 24, 2011 8:31 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|