|
Auteur |
Bericht |
Raphaël
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 06, 2007 6:28 pm Berichten: 1972 Woonplaats: Amsterdam
|
 Re: Roestplekje voorvork
*Thomas* schreef: niet doen wat raphael zegt
dan maak je de chroom laag van de vork helemaal stuk Ah, ik dacht dat het om het andere deel van de poten ging. De gespoten delen dus. Die andere delen idd goed invetten dat het niet verder roest, of opnieuw laten verchromen 
Laatst bijgewerkt door Raphaël op do feb 12, 2009 4:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
wo feb 11, 2009 8:00 pm |
|
 |
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
teer is trouwens ook goed weg te krijgen met thinner als ik me niet vergis.
|
do feb 12, 2009 3:57 pm |
|
 |
dx11
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 24, 2008 8:22 pm Berichten: 2316 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Marum
|
melvin_rs schreef: teer is trouwens ook goed weg te krijgen met thinner als ik me niet vergis. is wel slecht voor de lak. benzinde wil ook, maar is ook rommel voor je lak.
_________________ Rieju Rr, Rieju mMrx, Rieju Spike, Gilera Gsm, Derbi Senda 98, Derbi Senda R, Derbi Drd, SpaaiTomos, Puch, Honda Cr500, Ktm Gs500, Honda Cr500
|
do feb 12, 2009 4:30 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MasterTommy NL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di maart 11, 2008 5:48 pm Berichten: 1061 Woonplaats: Amsterdam
|
Teer-verwijderaar op spuitbus formaat bestaat ook al een hele tijd... -_- 
_________________ Enige spellingsfout gemaakt in de bovenstaande post is opzettelijk gemaakt en dient voor het vermaak van de lezer.
|
do feb 12, 2009 8:21 pm |
|
 |
sensive
ApriliaForum Member
|
spuit je voorvork in met vasaline spray doe ik ook altijd tegen de pekel helpt goed  ik doe het ook met mij velgen 
|
vr feb 13, 2009 11:23 pm |
|
 |
|