HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu wo apr 16, 2025 1:03 pm

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Petitie voor het harder laten lopen van brommers 
Auteur Bericht
keepernielsh
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Petitie voor het harder laten lopen van brommers
Tis toch niet persé leuk om te hard te rijden, bijv je kan 100, dat is leuk om te hebben en je kan lkkr optrekken, maar dat hoef je toch niet altijd te gebruiken. Ik rij gwoon ook netjes 60 naar school over 60 km weg tussen de auto's, terwijl het harder kan. Het gaat om verantwoordelijkhied, sommige gasten kunnen gwoon niet rijden en niet weten wat ze doen. bijv iemand bij mij op school reed zonder te kijken door rood dan denk ik je ben gek! zulke onverstanden moeten ze gelijk dr rijbewijs af pakken.

maar ja wij die iets te hard kunnen worden bestraft, ik ben ook een keer op mn bek gegaan, maar ja twas met 30-40 kmu en twas erg slecht zicht, keiharde hoosbui en snelheid aangepast, oke ik was misschien nog niet helemaal nuchter. Lag er ineens een laag zand op de weg, rechte weg voorwiel kwijt, hoppa. ik vind dat de flikken veel meer op de weg moeten kijken ipv zielig doen. ze moeten ook kijken hoe je rijd, want mn pa is ook een keer met zo'n volgauto aangehouden 60km te hard alleen ja geen auto tegen gekomen gewoon op zich netjes gereden, toen zeiden ze ook vooruit kleine bekeuring en we lullen er niet meer over.

ma jan 26, 2009 7:39 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3