|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|
Problemen met mijn achter as
Auteur |
Bericht |
Stijnvv
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za dec 29, 2007 3:20 pm Berichten: 20 Woonplaats: Bathmen
|
 Problemen met mijn achter as
Goedendag, ik heb een Aprilia rs 50 Sbk en heb een probleem telkens als ik rij hoor ik gekraak in de achter as . ik heb er 2 nieuwe lagers in gedaan en de as gecontroleerd. Maar toch geeft hij speling. ik heb via een automonteur(een kennis) een bepaalt soort hars gekregen waardoor het linker lager(wat in de goede staat is ) vast komt te zitten aan de velg. 2 dagen liep hij weer als ouds maar nu kraakt hij weer. ik ben bang dat men velg aan de binnen kant kapot is.
iemand dit probleem eerder gehad? Ik wist dat bij Rsjes de lagers een zwak onderdeel is maar ik heb toch echt last van de as !.
Mvg.
Stijn van Vilsteren
_________________ Mijn Schakel!!
|
ma dec 08, 2008 3:21 pm |
|
 |
rain man
ApriliaForum Member
|
 Re: Problemen met mijn achter as
is idd je wiel dat speling heeft. gebeurt vaker bij rs achterwielen.
wat je er aan kunt doen is je achterwiel laten uitdraaien er een groter lager in zetten, of laten oplassen en dan op originele maat uit laten draaien.
of een wiel zonder speling kopen
|
ma dec 08, 2008 3:27 pm |
|
 |
Stijnvv
ApriliaForum Member
|
ik heb er nog een achterwiel liggen maar de velg is zwart. maar daar zit geen spelling in. ik weet niet of dat mooi is geel voor en achter zwart !.
|
ma dec 08, 2008 3:41 pm |
|
 |
Jantjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
|
Die velg kun je altijd laten spuiten of poedercoaten, het gaat er om dat hij goed rijd, ander kleurtje kan altijd nog als je wil
|
ma dec 08, 2008 3:45 pm |
|
 |
Stijnvv
ApriliaForum Member
|
Jantjj schreef: Die velg kun je altijd laten spuiten of poedercoaten, het gaat er om dat hij goed rijd, ander kleurtje kan altijd nog als je wil daar heb je ckr gelijk in :) bedankt
|
ma dec 08, 2008 4:01 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
ik zou je wiel laten uitdraaien :)
ma dec 08, 2008 7:16 pm |
Persoonlijk album
|
 |
viper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 5:47 pm Berichten: 121 Woonplaats: regio rotterdam
|
*Thomas* schreef: ik zou je wiel laten uitdraaien :) denk dat een 2e hands wiel goeikoper is
_________________ AF1 futura
|
wo dec 10, 2008 10:26 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 7 berichten ] |
|