Auteur |
Bericht |
justin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 29, 2007 3:10 pm Berichten: 152 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: arnemuiden
|
 WEGSMELTEN :S:S
Hallo, ik heb een derbi gpr 50 replica pesek.
Ik, heb hem pas op late voeren door de dealer maar nu smelt ineens mn onderkantje weg bij de uitlaat. dat komt natuurlijk omdat die veel warmer word maar hoe kun je dat smelten voorkomen. Ik heb gehoord dat je van die lapjes er tussen kunt plakken die het smelten voorkomen maar ik weet niet waar ik die kan halen.weet iemand van jullie het misschien ?
groeten justin alvast bedankt
_________________ DERBI GPR PESEK
|
za mei 10, 2008 8:03 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Royal Club
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 22, 2007 3:56 pm Berichten: 4705 Woonplaats: Vinkeveen
|
 Re: WEGSMELTEN :S:S
justin schreef: Hallo, ik heb een derbi gpr 50 replica pesek. Ik, heb hem pas op late voeren door de dealer maar nu smelt ineens mn onderkantje weg bij de uitlaat. dat komt natuurlijk omdat die veel warmer word maar hoe kun je dat smelten voorkomen. Ik heb gehoord dat je van die lapjes er tussen kunt plakken die het smelten voorkomen maar ik weet niet waar ik die kan halen.weet iemand van jullie het misschien ?
groeten justin alvast bedankt
ga naar een autotunings zaak, en vraag om een stukje hitteband
_________________ “When life gives you lemons ask for salt and tequila”
|
za mei 10, 2008 8:20 pm |
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
heb ik ook :(
zo mei 11, 2008 1:07 pm |
|
 |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
heb ik niet 
zo mei 11, 2008 1:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
justin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 29, 2007 3:10 pm Berichten: 152 Afbeeldingen: 5 Woonplaats: arnemuiden
|
s1acker
wat heb jij er tegen gedaan ?
|
zo mei 11, 2008 2:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
|
ik heb dat plastic onderkapje gwn verder omhoog gedaan. Ik post morgen wel even een foto!
zo mei 11, 2008 11:42 pm |
|
 |
justin
ApriliaForum Member
|
oke, dan kan ik ff zien hoe je dat hebt gedaan maar is dat de beste oplossing ?
want het hoeft tog nie per se omhoog??
groeten justin 
|
ma mei 12, 2008 9:02 am |
Persoonlijk album
|
 |
ApriliaJan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 05, 2008 9:44 pm Berichten: 259 Woonplaats: almere
|
ik heb gewoon hittebestendige verf  650grade en bij mij smelt het niet terwijl hij toch zeker wel heet wordt
ma mei 12, 2008 9:44 am |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Kijk even of je uitlaat niet scheef zit zotal hij er echt tegenaan zit (heeft gezeten).
En anders idd hittewerende bad ertussen, is ori ook zo.
Volgende keer kleine vragen...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma mei 12, 2008 6:04 pm |
Persoonlijk album
|
 |
s1acker
ApriliaForum Member
|
Ik heb geen foto ervan, maar zoals BuxirS al zei, zit je uitlaat wel goed( dan met name de tailpipe) en mijn ori uitlaat had zon bandje daarzo. Mijn gianelli heeft dat niet maar geen last, toen ik mijne kocht was er al wat weggesmolten :(
succes
ma mei 12, 2008 6:10 pm |
|
 |
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Denk dat 'ie weer close kan.
//Close
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
ma mei 12, 2008 6:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|