|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|
het grote, algemene Aprilia scooter- topic
Auteur |
Bericht |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
 het grote, algemene Aprilia scooter- topic
Hoi,
Omdat ik die welles-nietes discussie kotsbeu was en daden veel meer waard zijn dan loze woorden heb ik even zelf het recht in handen genomen.
Dit topic is speciaal bedoeld voor de scooterrijders onder ons, liefst dan wel de Aprilia rijders of scooters die eenzelfde blok hebben als de SR, Habana, Mojito enzovoort...
Enkele voorwaarden:
- geen commentaar van mensen die niets te zoeken hebben hier, hou je niet van scooter(rijders), ga dan op de andere 99% van het forum rondneuzen
- enkel serieuze vragen en antwoorden, probeer gestructureerd te werken en houd MSN afkorting voor ... MSN
- foto's zijn ook altijd welkom, maak er echter geen platenboek van met tig aantal pagina's met niets anders dan foto's van scooters die je nooit zal hebben en steeds dezelfde commentaar erop
- wil je zaken toegevoegd zien aan dit begintopic, pb me dan even
Veel plezier, Thomas
zo maart 23, 2008 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Nader inzien = toch close!
We overleggen eerst met het management voordat er vorderingen komen. Komt het topic of eventueel onderdeel er? dan wordt het door management geopend
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
zo maart 23, 2008 11:36 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 2 berichten ] |
|