Auteur |
Bericht |
xbcc
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 08, 2008 1:41 pm Berichten: 23 Woonplaats: Veldhoven
|
 is dit een goed deal?
hoi
Is dit een goed deal voor 450 euro?
advertentie:
Code: Beste mensen,
Dit is een snelle aprilia die nog niet gespoten is, dit omdat het een project voor me was maar helaas er een eind aan moet maken. Als je wilt kan ik de kappen voor je laten spuiten maar hier zitten natuurlijk wel extra kosten aan verbonden!
De setup:
net vernieuwde 50cc ongeveer 700km
ninja twinner(gepolijst, zo glimmend dat je je gezicht er duidelijk in kan zien)
delortho 21mm carb.
metrakit koppelingsplaten.
nieuwe krukaslagers net 20 km.
Als je wilt kan er ook nog een hmr2 onder(maar wel voor een kleine meerprijs)
heb ook nog een mono seat maar moet nog wel afgemaakt worden.
Hij moet ook nog gekeurd worden.
Heb je vragen of interesse het liefst mailen. of bellen tussen 5 en 6.
De kappen zijn geschuurd dus moet nog gespoten worden, maar verder doet alles het prima. Zou die ook veel verbruiken? En hoe moet ik het dan begrenzen zodat het niet harder rijdt dan 45 voor de keuring?
|
vr feb 08, 2008 1:46 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
foto's? bouwjaar? kmstand? schade? verder helemaal compleet?
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
vr feb 08, 2008 1:48 pm |
Persoonlijk album
|
 |
xbcc
ApriliaForum Member
|
Matthijn schreef: foto's? bouwjaar? kmstand? schade? verder helemaal compleet?
Hij is op vakantie dus hij kan nog geen foto's sturen. Bouwjaar is 1999 en blok is als ik het goed begrepen heb gereviceerd. Er is geen schade.
|
vr feb 08, 2008 1:50 pm |
|
 |
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
is niet gekeurd, dus moet hem eerst weer std maken en laten keuren .. dus zorgen dat hij MAX 45 rijd en dat alles werkt..
als jij tijd over hebt en extra geld dan is het een redelijk goeie deal..
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
vr feb 08, 2008 1:53 pm |
|
 |
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
als ik jou was zou ik een keertje gaan kijken, als de brommer er goed uitziet, alle slijtende onderdelen goed zijn, frame recht is, wiel en balhoofd lagers goed zijn dan komt hij wel door de keuring heen. De brommer moet gewoon goed in elkaar zitten (de keuring kost wel veel geld en er zijn lange wachttijden)
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 9&start=60
|
vr feb 08, 2008 3:06 pm |
|
 |
xbcc
ApriliaForum Member
|
En ik ben een beginner, hoe moet ik hem begrenzen zodat ie 45 rijdt? Zou de brommer dan ook veel verbruiken. Keuren kostte volgens mij in totaal 130 euro?
|
vr feb 08, 2008 3:43 pm |
|
 |
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
ring in de uitlaat en steeds verder uitboren tot je gewenste snelheid hebt 
vr feb 08, 2008 6:50 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mark RS95
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 16, 2007 6:50 pm Berichten: 362 Woonplaats: Ten Boer(groningen)
|
Als je hem wilt begrenzen kun je een prop in de uitlaat lassen(je kunt ook even naar een brommerzaakje gaan en vragen of ze dat voor je doen) ik kwam bij de keuring op ongeveer 160 euro uit. De brommer gaat niet heel veel verbruiken volgens mij...
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 9&start=60
|
vr feb 08, 2008 7:27 pm |
|
 |
Eriko de Angelis
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 26, 2007 6:15 am Berichten: 593 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Schermer
|
deze brommer verbruikt pittig veel hoor
450 euro is niet veel geld.. ik denk dat als je alles los gaat verkopen dat je zeker een volle winst hebt, maar dat is niet je doel..
niet duur, misschien wel een goeie deal..
vr feb 08, 2008 7:37 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|