Gisteravond ongeluk gehad ! UPDATE 1
Auteur |
Bericht |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|

en o wat zijn die getuiges in andere auto's toch fijn, ze rijden gewoon voorbij alsof er niks gebeurt is, niemand die stopt om te kijken of er niemand gewond is enzo, iedereen rijdt gewoon door. zoiets doe je toch niet, je stopt toch om te kijekn of je kunt helpen ??? nou ja zo zouden ik en mijn vader tenminste wel reageren, omdat we vaker mensen hebben geholpen bij ongelukken. of dat ze met pech stonden..
enfin, politie erbij verklaringen opgenomen, schade formulier ingevuld.
we reden nog wel met een kar achter de bus, we waren 2 mooie tafels en wat stoelen voro me moeder wezen halen (verrassing) mja 1 van die tafels zijn al 2 poten finaal afgescheurd, gelukkig is me pa heel handig dus dat maakt die wel weer. De achterruit lag uit de bus, de tussenruit tussen de cabines hing er half uit ehm... de brandblussers zijn uit de steunen gevlogen en lagen tegen de schuifdeur..
we hadden achterin een 20 liter dieselcan, tot strot gevuld, die stond in een klein hoekje waar die in vast stond daarna nog steeds, alleen op ze kop, hoe die gedraaid kan zijn is een raadsel. het is een hele dikwandige can en nog zitten er 2 forse deuken in...
ik zeg even 1 ding, want ik ga even eten en dan weer even liggen, kijk uit voor dit soort idioten, die horen niet op de weg. 80 km/h op een paal is loeihard geloof me. man van sleepwagen en politie zeiden dat als we met personenauto er op deze manier op waren gereden dan waren we dood geweest.
we gaan ook nog naar de politie waarschijnlijk om de man poging tot moord in de schoenen te schuiven, want hij was moetwillig bezig ons van de weg te rijden. Verder is de verzekering zijn verzekering aansprakelijk aan het stellen, alle schade aan tafels verveor alles... en we kregen die tafels dan wel gratis van een kennis van me vader, maar het was een setje van 2300 euro (tafels + stoelen echt oud eiken) (bon aanwezig) dus die gaan we op hem verhalen. verder krijgt die ziekenhuis en dokters kosten aan ze reet voor mij, voor me ribben te onderzoeken, waar de dokter nu ze hoort hoeveel pijn ik heb ze begint te twijfelen of ze niet ook foto's hadden moeten maken van me borstbeen.
do okt 25, 2007 9:51 am |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Hmm, ja ben ik met je eens, zukke idioten horen er niet, misschien is hij wel stom dronken geweest, idiote.....
Maar dat je pa voor dat busje heb gespaard ok, maar je bent voor die bus toch all-risk verzekerd neem ik aan  Dus als je de dader niet kan verhalen lijkt me dat geen probleem, en natuurlijk, gewoon verhalen op die klootzak als het kan! laat hem maar dokken.... maar als je met 80km/h op een paal knalt kan ik je zeggen dat hij helemaal in elkaar licht hoor... Dan is die geen zak meer waard, waarom zeg je dan over 2 ruiten en zo als de hele motor(kap) ingruzalementen licht?!?! 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do okt 25, 2007 10:59 am |
Persoonlijk album
|
 |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 19, 2007 3:20 pm Berichten: 241 Woonplaats: omg. hilversum
|
tja eh... hij is totalloss
en we zijn niet all risk verzekerd we zijn wa casco verzekerd, me ouders kunnen niet zoveel betalen, dus all risk is nogal duur... :(
|
do okt 25, 2007 11:08 am |
|
 |
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
zo das wel kut he nou dik verhalen op die mongool cker ofniej ?
do okt 25, 2007 11:11 am |
Persoonlijk album
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja das kut ja, maar als je het kenteken hebt ( en hij is niet gestolen ) ben je idd al een stuk verder 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do okt 25, 2007 11:13 am |
Persoonlijk album
|
 |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
tja, we schieten er geen fuk mee op...
ik hoop dat we zoveel mogelijk op hem kunnen verhalen...
helaas hebben we ook al niet all risk omdat me ouders dat niet kunnen betalen pffff...
do okt 25, 2007 1:17 pm |
|
 |
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Damn, das echt kut. Hopelijk loopt het allemaal goed af voor jullie.
do okt 25, 2007 10:35 pm |
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
sterkte drmee!
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
vr okt 26, 2007 1:26 pm |
|
 |
!koen!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo nov 19, 2006 8:27 pm Berichten: 420 Woonplaats: posterenk/wilp
|
idd sterkte 
_________________ Echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen!
|
vr okt 26, 2007 1:54 pm |
|
 |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
lekker heb al 2 nachten niet geslapen door dit ongeluk, verrek van de pijn op me borst en rondom me borst... schijt ribben..
vr okt 26, 2007 3:30 pm |
|
 |
JustMe
ApriliaForum Member
|
Echt klote is dit voor je, sterkte
|
zo okt 28, 2007 10:41 pm |
|
 |
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
beter je ribben dan wat er achter zit sterkte
_________________ GAANK IS ALLES!!
|
zo okt 28, 2007 10:59 pm |
|
 |
aaron-tuareg
ApriliaForum Member
|
pfoe, de pijn wordt steeds erger... en de ribben die naar buiten steken staan steeds meer naar buiten blauwer en dikker...
misschien toch maar terug naar dokter pfoe..
zo okt 28, 2007 11:14 pm |
|
 |
|