Auteur |
Bericht |
mean red rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 17, 2007 10:52 am Berichten: 660 Woonplaats: witharen
|
 rs model 98 met am6
hallo,
ik ben van plan een rs der bij te kopen.
mijn oog is gevallen op een rs uit 98 het is duidelijk niet het nm.
maar zou best wel eens het om model kunnen zijn, maar volgens de eigenaar(nu nog  )zit er standaard een am6 blok onder.
op de foto(die ik niet meer heb) zie je ook duidelijk dat het een am6 blok is maar is dit te vertrouwen. en als hij wel gelast is waar moet ik opletten dat ik geen krom kreng koop  ?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
wo okt 24, 2007 7:56 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
andere  als het OM is en hij heeft AM6 op OM, dan heeft hij zijn ouwe AM5 er onderuit gehaald en nieuwe AM6 er onder gegooid, km stand wat ie aangeeft klopt dus nooit, je moet zelf weten maar ik zou even doorzoeken 
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 24, 2007 8:01 pm |
Persoonlijk album
|
 |
rs joost
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 10, 2006 5:21 pm Berichten: 2477 Woonplaats: bantcity
|
neu
zijn er ook std geweest met am6
|
wo okt 24, 2007 8:01 pm |
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
|
het is volgens mij een rusifumu ofzo maar dat zijn de kappen. die kerel heeft het ook over ander tandwiel ofzo maar geen idee. heeft iemand tips over hoe ik dit moet benaderen als ik ga kijken(lassen, of het allemaal recht is enz.) en kan ik hem zo nog verzekeren?
_________________ eindelijk gewoon droog rijdend in een auto:) nooit meer dat gekut met sleutelen:)
|
wo okt 24, 2007 8:05 pm |
|
 |
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
vraag een foto van bijde zijden van het blok.. ken je zo zien of het een AM6 of AM5 is
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
wo okt 24, 2007 8:07 pm |
Persoonlijk album
|
 |
soldaatjeh;
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 06, 2007 1:00 pm Berichten: 260 Woonplaats: Hoogvliet Rt.
|
om te merken of hij recht is gewoon een flink vaartje maken en dan een klein beetje je stuur los laten en dan merk je het vanzelf.
_________________ soldaatjeh's straatmonster project
|
wo okt 24, 2007 8:15 pm |
|
 |
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 24, 2007 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
|
nee die van mij heeft op internet gestaan, was er eentje zonder onderkuip. het word namelijk een sprint project. ik ga vrijdag gewoon even kijken. de eigenaar zegt dat er niks aan gelast is bij blok montage  dus ik zie wel.
|
wo okt 24, 2007 9:43 pm |
|
 |
*Thomas*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do sep 22, 2005 9:34 pm Berichten: 5743 Afbeeldingen: 32
|
mensen toch, in de rs 50 OM bestaat al sinds 1997 met zowel am5 als am6
in belgie zelfs alleen met am6, in NL vonden ze dat niet zo dringend om er een nieuw blok onder te hangen
wo okt 24, 2007 10:51 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja lang leve de antwoorden die totaal niet kloppen. Reageer gewoon niet als je het niet weet.
En als hij zelf de am6 eronder heeft gezet hoeft er alsnog niets te worden verlast. Dat past allemaal zo. Alleen het achtertandwiel moet in lijn worden gezet door een opvulbusje.
Niets mis mee dus!
|
do okt 25, 2007 2:08 pm |
Persoonlijk album
|
 |
mean red rs
ApriliaForum Member
|
peteRS schreef: Ja lang leve de antwoorden die totaal niet kloppen. Reageer gewoon niet als je het niet weet.
En als hij zelf de am6 eronder heeft gezet hoeft er alsnog niets te worden verlast. Dat past allemaal zo. Alleen het achtertandwiel moet in lijn worden gezet door een opvulbusje.
Niets mis mee dus!
de kerel had het al over achtertandwiel. dat die anders was dan normaal.
nou mooi dat je het weet dan weet ik ook dat ik niet na lassen moet kijken 
|
do okt 25, 2007 4:38 pm |
|
 |
|