|
Start niet, slechte vonk ..
Auteur |
Bericht |
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
Ik denk inderdaad ook de ontsteking.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
di aug 21, 2007 12:38 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
weetje wat ik denk? dat je zuigerveren gewoon versleten zijn!
|
di aug 21, 2007 1:12 pm |
|
 |
beos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 11, 2005 1:46 pm Berichten: 109 Woonplaats: Beinsdorp (omg haarlem)
|
Racekees schreef: weetje wat ik denk? dat je zuigerveren gewoon versleten zijn!
zou dat er mee te maken kunnen hebben dat hij ook slecht vonkt dan ?? want dan check ik dat morgen meteen
|
di aug 21, 2007 4:42 pm |
|
 |
beos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 11, 2005 1:46 pm Berichten: 109 Woonplaats: Beinsdorp (omg haarlem)
|
ben nu weer een stapje verder
ik wilde even mijn zuigerveren checken maar toen ik mijn uitlaat eraf haalde hoorde ik iets binnen rinkelen (in de uitlaat).
dus ik een tijdje geprobeerd het voorwerp eruit te halen (omdat het maar net door de pijp paste) en toen haalde ik hetvolgende eruit (zie foto 1/foto 2)
ik heb geen flauw idee wat het is en of het er iets mee te maken kan hebben.
maar ik weet wel dat dat stuk er een paar maanden geleden nog niet inzat
ik hoop dat jullie mij nog wat verder kunnen helpen.
Bijlagen:
Opmerkingen bij bestand: foto 2
nr.2.JPG [ 28.38 KiB | 801 keer bekeken ]
Opmerkingen bij bestand: foto 1
nr.1.JPG [ 26.68 KiB | 801 keer bekeken ]
|
wo aug 22, 2007 1:13 pm |
|
 |
beos
ApriliaForum Member
|
okee weer een updatje,
ik heb vandaag (eindelijk) een vliegwiel trekker gekocht en kon dus eindelijk mijn vliegwiel demonteren.
toen ik even heb gekeken naar mijn spoel zag ik niks verkeerd.
dus ik weer alles gemonteerd en kijken of die vonkt, en ja hoor hij vonkte gewoon.
daarna de bougie erin en startten maar, alleen weer hetzelfde probleem als bij mijn filmpjes die ik eerder heb gepost.
en toen hij uit was gevallen vonkte hij weer (HELEMAAL) niet.
dus ik weer mijn vliegwiel demonteren en toch maar weer een kijkje nemen, maar kon toch weer niks vinden.
dus weer monteren en kijken of hij weer vonkt, en ja hoor hij vonkt weer.
dus weer startten en weer hetzelfde probleem, dat hij uitvalt.
en zodra hij dan is uitgevallen heb ik geen vonk meer.
het moet dus iets te maken hebben met mijn vliegwiel/spoel.
maar ik zou niet weten wat
ik hoop dat iemand mij weer wat verder kan helpen
|
ma aug 27, 2007 4:56 pm |
|
 |
tomba
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 23, 2006 5:44 pm Berichten: 80 Woonplaats: Noord Scharwoude
|
ik heb dat ook gehad waarnschijnlijk maakt hij dan bij je spoel kortsluiting bij mij ben ik toen na een tijd lang gaan daar rijden en was ie doorgebrand ik heb nu een nieuwe spoel besteld en w8 tot ik die binnen heb en waarnschijnlijk doet ie het dan weer perfect!
|
di aug 28, 2007 2:30 pm |
|
 |
|