Hallo weet iemand hoeveel blokolie er in een rv4 blok moet..? Krijg het namelijk nergens gevonden behalve dat iemand zegt dat er 750ml in moet. lijkt me erg veel..
heb je niet een schroef aan de zijkant van je blok? zon overloopje? bij een AM5/6 blok moet je er zoveel in gooien tot het er daar uit loopt. Ik denk dat het bij een RV4 blok ook zo gaat? ik denk dat er wel 750ml in gaat hoor
Geregistreerd: zo mei 27, 2007 5:46 pm Berichten: 1534 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Winterswijk
ik heb een 1 literfles gekocht, en met het schroefje aan de zijkant losmaken, kwam ik op een totaal van ongeveer 750ml uit
je vult het dmv het dopje bovenop, en aan de rechterkant van je brommer zit een schroef als je die losdraaid dan loopt de olie tot het goede punt eruit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum