ongeval- RS50 waybleu , schade door expert: 1038.25 euro!!!
Auteur |
Bericht |
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
zoiets moet je altijd versturen met dat geval dat ze moeten tekenen bij ontvangst...
verder zou ik als ik jou was bij die man van de primera langs gaan om verhaal te halen...wie weet is het daar wel ergens op een plank verdwenen?
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za jul 07, 2007 4:04 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|
ooh yeah goed nieuws de brief is wel aangekomen, nu gaan ze kijken hoeveel de schade is, en dan kijken ze of ze het vergoeden, snel maar weer ff de ouwe kappe erop doen  en kijke wat ze doen...
_________________ als iedereen aan zichzelf denkt word aan iedereen gedacht.
Matig uw kinderen, denk aan mijn snelheid
|
di aug 07, 2007 8:25 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Robb
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 9:27 pm Berichten: 779 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Spijkenisse
|
Laat het geld maar komen dan 
_________________ Mijn 'Motogp' rs ->
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=
|
di aug 07, 2007 8:44 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
RS50 wayblue schreef: ooh yeah goed nieuws de brief is wel aangekomen, nu gaan ze kijken hoeveel de schade is, en dan kijken ze of ze het vergoeden, snel maar weer ff de ouwe kappe erop doen  en kijke wat ze doen...
Ben je al thuis dan?
|
di aug 07, 2007 9:18 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 07, 2007 10:17 pm Berichten: 830 Afbeeldingen: 11 Woonplaats: Blaricum
|

jah vandaag thuis gekomen, hoe was je vakantie? gaan we nog karte??
over de brief;
unigarant zegt in de brief dat ze aan het expertisebureau ITEB te gouda de opdracht hebben gegeven de schade aan het voertuig vast te stellen, dit houdt niet in dat al vaststaat dat de schade zal worden vergoed zeggen ze,
dan zat er nog die brief van ITEB bij;
dat ze een afspraak met mij willen maken om mn voertuig, 'bij voorkeur op de eerste dag van reperatie', te bezichtigen bij het schadebedrijf van uw keuze.
dan staat er een nummer dat ik moet bellen om het schadeherstelbedrijf aan te geven waar ik wil,
hoe moet ik dat nu doen, ze weten niet zeker of ze vergoeden en toch moet ik naar een garage, als zij niet betalen doe ik het ook niet, en word het geld niet gewoon op mn rekening gestort? zoniet kan ik altijd nog naar mn opa gaan die heeft een schadeherstelbedrijf, mag ik gewoon bij familie gaan? en als ze geld aan mn opa geven moet mn opa dan bonnen laten zien ofzo? of zegt mn opa gwoon zoveel koste het en geeft de verzekeing dat dan aan mn opa? kortom, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik het geld op mn rekening krijg? 
Laatst bijgewerkt door RS50 wayblue op di aug 07, 2007 10:24 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
di aug 07, 2007 10:11 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MitchRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 5:51 pm Berichten: 136 Woonplaats: Huizen
|
RS50 wayblue schreef: jah vandaag thuis gekomen, hoe was je vakantie? gaan we nog karte??
super leuk! en jouw vakantie?? ik ben trouwens gister geweest met doug, ik was snelste van de dag met 33,41.
bel me anders ff!!!
Ontopic: super dat je post toch is aangekomen, scheelt je nogal wat geld!
|
di aug 07, 2007 10:19 pm |
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
MitchRS schreef: RS50 wayblue schreef: jah vandaag thuis gekomen, hoe was je vakantie? gaan we nog karte?? super leuk! en jouw vakantie?? ik ben trouwens gister geweest met doug, ik was snelste van de dag met 33,41. bel me anders ff!!! Ontopic: super dat je post toch is aangekomen, scheelt je nogal wat geld!
kom ff op msn, en jah als ze betalen natuurlijk...
|
di aug 07, 2007 10:26 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS50 wayblue
ApriliaForum Member
|
ik ben naar mn opa gegaan, en ik moest prijzen uitprinten van de dingen die vervangen moeten worden, ik dus gedaan(alles bij ori onderdelen op eaysparts, lekker duur) en alles bij elkaar was ongeveer 800 euro, dus ik bracht hem bij mn opa, zette hem in de garage, en deed mn begrenzer aan(klepje in mn uitlaat gelast via choke kabel  ) en legde de papieren en helm erbij, mn opa zei dat ie hem wel gestart had en dat hij zei ''ja die is niet opgevoerd''  de expert had de schade uitgerekent op 1038.25 euro!! met behulp van de papieren en de helm erbij, is de dagwaarde wel hoger, hij is uit 2003...
|
wo aug 15, 2007 9:54 pm |
Persoonlijk album
|
 |
|