HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo apr 06, 2025 4:10 pm

Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 RDW-Keuring Classic 
Auteur Bericht
arievanb
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht RDW-Keuring Classic
Kan iemand bij berichten, wie er een RDW goedkeuring(kenteken) heeft verkregen op een Classic zonder NL. of E. typenummer. En zo ja, wat
er allemaal aan te pas kwam.
RDW zelf doet tel. nog al vaag; maak maar een afspraak met keuringsstation, neem de bijbehorende documenten mee(heb ik niet, dan niet dus??) en een paspoort of ID-kaart en zorg ervoor dat de brommer technisch in orde is(logisch).
Nu heb ik geen zin om weken te wachten en ca E. 100,00 kwijt te zijn voor een afwijzing.
Ik heb al zo hier en daar op internet gekeken, maar eigenlijk nog geen positief bericht gelezen. Alleen: zoek een Nl-frame en bouw de handel over. Deze zijn echter ook niet (meer) in ruime mate aanwezig!!

Wie helpt mij?
Arie van Buren

do aug 09, 2007 12:23 pm
Profiel
capri
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 1
Antwoord met een citaat
Bericht 
zonder nl of eu typegoedkeuring is het het niet waard om je brommer in te voeren. Ze gaan dan een complete typegoedkeuring uitvoeren en dan ben je een paar duizend euro kwijt. Je kan hem dus eigenlijk alleen laten keuren als je een frame vind met NL of EU typegoedkeuring.

do aug 09, 2007 12:27 pm
Profiel
Schumon
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
capri schreef:
zonder nl of eu typegoedkeuring is het het niet waard om je brommer in te voeren. Ze gaan dan een complete typegoedkeuring uitvoeren en dan ben je een paar duizend euro kwijt. Je kan hem dus eigenlijk alleen laten keuren als je een frame vind met NL of EU typegoedkeuring.

Das niet helemaal waar or. Ik heb dit ook gehad met mijn rs, daar zit geen NL typegoedkeuring op en kon dus niet geschouwd worden. Maar ik kon hem laten keuren omdat er een cijfer in het framenummer zit waaraan de RDW kon afleiden dat ie uit Belgie komt en dus Europees. Toen moest de brommer helemaal standaard worden en alles moest goed functioneren en klaar is kees. :P Dus als ik jou was zou ik ff een mailtje naar de RDW sturen met het hele verhaaltje en je framenummer en dan kunnen ze kijken oftie uit Europa komt.

do aug 09, 2007 8:10 pm
Profiel
capri
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
oke, ik dacht dat het alleen mogelijk was met nl-typegoedkeuring (of eu uiteraard)

do aug 09, 2007 8:15 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]