HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo apr 06, 2025 5:26 pm

Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
 EGT hulp nodig schakel en koppelings probleem 
Auteur Bericht
rm
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht EGT hulp nodig schakel en koppelings probleem
:D hey ik heb een aprrilia tuareg rally

1. hij koppelt niet heb van alles gedaan

2. hij wil niet schakelen ik heb geprobeerd aantelopen hard lopen en dan schakelen dan slaat het wiel gewoon snoeihard vast 1 keer dat hij het geluid maakt bop bop en dan slaat hij vast
zit nieuwe cilinder en alles op daar ligt het niet aan heb vandaag een andere versnellings bak erin gezet maar precies het zelfde probleeem

maby is dit handig :P bij bijde verslellings bakken als ik achteruit loop

dan is er helemaal geen probleem :(( hij starte zelfs in zn achteruit maar als ik hem dan vooruit probeer te krijgen wil ie niet daarbij doet de koppeling het ook niet (achteruit ook niet )

ik zag in het werkboek van jullie site

die 2 schaaltjes met die puntjes die in de andere as komen onder elkaar zitten

maar in het andere boek op jullie site zitten ze tegenovergesteld 1 aan de linker kant op de onderste opening van de as en een aan de rechter ob de bovenste kan het daaraan liggen ik heb ze zo geinstaleerd moetten die 2 schaaltjes onder elkaaar vertanding is verder goed

heb nog een extra blok uit elkaar gehaald maar die zat ook tegenover gesteld pleaseeeeeee help :P

en de koppeling werkt helemaal niet !!! hij draait wel dat busje zit ook in de as maar hij doet gwn niks !!! O:-) :(( :(( laat maar horen groetten martijn !!!

ma jul 23, 2007 1:54 am
Profiel
RS_70_power
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
haal eens je koppelings deksel er af ...

kijk eens of jouw koppeling wel helmaal vrij komt als je je hendel inkijpt.

zo niet er zit een stel schroef op ( waarschijnlijk in het midden van je koppelings hart, deze moer zal geborgd zitten )

miss. een domme opmerking maar komt je zuiger niet tegen je cilinderkop aan ?

ma jul 23, 2007 8:31 am
Profiel YIM WWW
rm
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
RS_70_power schreef:
haal eens je koppelings deksel er af ...

kijk eens of jouw koppeling wel helmaal vrij komt als je je hendel inkijpt.

zo niet er zit een stel schroef op ( waarschijnlijk in het midden van je koppelings hart, deze moer zal geborgd zitten )

miss. een domme opmerking maar komt je zuiger niet tegen je cilinderkop aan ?

zuiger komt niet tegen de kop aan want achteruit wil hij wel aan en loopt hij gwn

die koppeling ga ik vanmiddag proberen ! nu aleen nog het :P bak probleem hoop ik

ma jul 23, 2007 11:33 am
Profiel
ScareMercy
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht 
als hij achteruit lopend start, zou ik je ontsteking ook eens gaan bekijken, staat dan te vroeg.. anders kan het niet ;)

ma jul 23, 2007 8:29 pm
Profiel WWW
rm
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht hey
ScareMercy schreef:
als hij achteruit lopend start, zou ik je ontsteking ook eens gaan bekijken, staat dan te vroeg.. anders kan het niet ;)

klopt die stond verkeerd het probleem is verholpen de blokbouten zaten te vast daardoor kon hij niet vooruit ^^ ;)

aleen die koppeling ik snap er niks van :P heeft iemand een tekening ofiets want hij doet gwn niks als ik aand de hendel trek daaait het asje wel uit maaar hoe groot is die as eigenlijk ??

ma jul 23, 2007 10:32 pm
Profiel
rm
ApriliaForum Member

Antwoord met een citaat
Bericht hey
ScareMercy schreef:

klopt die stond verkeerd het probleem is verholpen de blokbouten zaten te vast daardoor kon hij niet vooruit ^^ ;)

aleen die koppeling ik snap er niks van :P heeft iemand een tekening ofiets want hij doet gwn niks als ik aand de hendel trek daaait het asje wel uit maaar hoe groot is die as eigenlijk ??

ma jul 23, 2007 10:33 pm
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 6 berichten ]