Probleem Vacuum-brandstofpomp
Hallo,
Ik heb een Gilera DNA. Motorisch is er niks aan de hand, wanneer ik het vlotterbakje vul rijdt hij goed.
Nu het probleem:
Er komt geen benzine uit mijn brandstofslang.
Er zit dus een Vacuumsysteem op, maar het werkt niet goed genoeg.
Er komt wel wat benzine uit de slang die op de carb zit, maar niet verder dan halverwege de slang.
Zelf denk ik dat de "pomp" niet sterk genoeg is de benzine omhoog te pompen, mijn carb zit immers 20 cm hoger dan de onderkant van mijn benzinetank..
Wanneer ik dus de vacuumslang aansluit (deze komt op de carb naast het spruitstuk), komt er dus benzine uit de benzinekraan (deze zit bij mij direct onder de tank) Hierna gaat deze benzine in een metalen doosje met een membraan erin.
Een andere slang, (deze komt vanuit mijn motorblok en hier staat druk op) zit ook op dit metalen kastje aangesloten.
Wanneer de motor loopt zou de brandstof dus door het metalen doosje met het membraan, en daarna door de brandstofslang naar de carb moeten worden "gepompt"...
Ik heb alles eraf gehaald, slangen zaten niet verstopt, ook geen vuiltjes o.i.d
Heeft iemand nog een flauw idee wat ik kan proberen?
Het metalen kastje met het membraan erin heb ik open gemaakt, maar ik begrijp niet helemaal hoe dit werkt. Kan het dat dit toch op 1 of andere manier ergens lekt of zo?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp

!!