Geregistreerd: ma feb 26, 2007 11:58 pm Berichten: 39 Woonplaats: Echt
serieus RS probleem :(
Ik heb me laatst een helemaal nieuwe setup gehaald en die heb ik netjes ingerede tot zeker een 300 km maar nu was ik vandaag aan het rijden en had hem paar keer wat bijgesteld en nu reed die echt geweldig maar opeens toen ik afremde deed hij raar net alsof me wiel beetje blokkerde een paar korte kere achter elkaar dus ik koppeling vast gegrepe en afgeremd maar toen sloeg hij dus ook af ook en toen ik hem weer aan wou renne hoorde ik alleen maar rare geluide en ben ik dus ook gestopt met rennen en ik krijg hem niet meer in de neutraal gezet of hoger dan de 2 dan hangt de pook gewoon vast zeg maar maar als ik koppelinghendel in knijp kan ik wel gewoon lope ermee maar hij maakt rare geluide maar de zuiger is niet vastgelope want ik kan hem wel door de compressie opduwen maar dit leek wel heeeel erg weinig maar toen ik bougie er thuis af had gehaald en vinger erop hield en stukje vooruit duwde voelde je hem wel de lucht echt wegduwwen dus een zuigerveer is het ook niet dus ik was aan het denken dat misschien me koppeling of me vertanding of iets dergelijks kapot is ? maar heb echt geen idee wat het nou kan zijn dus als iemand suggesties heeft zou dat erg fijn zijn.
Mvg Dave
_________________ Aprilia Rs owner and proud of it !
Geregistreerd: ma feb 26, 2007 11:58 pm Berichten: 39 Woonplaats: Echt
Heeft genoeg olie gehad want ik meng het zelf en er lag een sproeier 104 in toen het gebeurde (er ligt 70cc op) met sproeier 125 liep die alleen maar half gas met 115 hetzelfde met 110 3/4 gas en met een 104 reed die volgas en trok hij heel goed op en reed ook geweldig dus neem aan dat dit toch niet te klein is geweest.
_________________ Aprilia Rs owner and proud of it !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum