Auteur |
Bericht |
chrisstra
ApriliaForum Member
|
straks krijg je wel een onderzoek, en je mag geen begrenzer op je brommer hebben en dan krijg je als nog een boete en zetten ze hem er nog eens op.
Mijn broer had ook een keer een scooter die helemaal niet vooruit kwam, toen kwam er politie aan en hij kon dus helemaal niet wegrijden  dus hielden ze hem, en toen op de rollerbank maar het ding had dus wel bijna 2kw, dus was ie bijna de lul 
|
do maart 01, 2007 3:21 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
chrisstra schreef: straks krijg je wel een onderzoek, en je mag geen begrenzer op je brommer hebben en dan krijg je als nog een boete en zetten ze hem er nog eens op. Mijn broer had ook een keer een scooter die helemaal niet vooruit kwam, toen kwam er politie aan en hij kon dus helemaal niet wegrijden  dus hielden ze hem, en toen op de rollerbank maar het ding had dus wel bijna 2kw, dus was ie bijna de lul 
Kijk eens naar de datum van dat topic,
overigens als je dan to krijgt dan heb je toch de tijd om hem ondertussen helemaal standaard te maken...
(lijkt me zoiezo onwaarschijnlijk dat je een to krijgt, hun snappen ook wel dat je dan de tijd hebt om hem standaard te maken oid)
_________________ BLAAT
|
do maart 01, 2007 4:08 pm |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Whahah zie je het al voor je!
Ja je moet over 2 uur op het politie bureau daar en daar verschijnen zonder begrenzer! dan gaan we meten! ...
Ff naar huis dikke prop erin duwen..
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do maart 01, 2007 5:01 pm |
|
 |
Neles
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 09, 2006 11:13 pm Berichten: 257 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Den Burg, Texel
|
Op kentekenbewijs van mij staat dat hij 1,25 kw mag? of heeft dit nergens meer mee te maken tegewnoordig..
_________________ Aprilia rs50 Melandri 2000!
|
do maart 01, 2007 9:10 pm |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
dat is gwoon van je blok ofzo. als je dat zou mogen dan zou mijn puchje 1.16 kW mogen. bijna net zoveel als me rsje 
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
vr maart 02, 2007 11:06 pm |
|
 |
mblover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 19, 2006 12:18 am Berichten: 222 Woonplaats: vlakbij Nijmegen, en Almaty
|
Neles schreef: Op kentekenbewijs van mij staat dat hij 1,25 kw mag? of heeft dit nergens meer mee te maken tegewnoordig..
dat is je echte vermogen. Volgens mijn gemeten aan de krukas.
op de rollerbank meten ze geen vermogen maar geven snelheid aan in kw (mijn oude natuurkundeleraar zou me vermoorden als ik dat deed)
Vervolgens gaan ze dat in een tabel weer omzetten naar kmh en daarmee een boetebedrag.
_________________ BLAAT
|
za maart 03, 2007 12:30 am |
|
 |
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
volgens mij slaat at vermogen op je papieren nergens op, ze hebben toch niks gemeten ofzo
|
za maart 03, 2007 12:33 am |
Persoonlijk album
|
 |
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
volgens mij in de fabriek ofzo.... denk ik or. het kan ook dat er geen zak van klopt maar ik geef mijn idee
Citaat: op de rollerbank meten ze geen vermogen maar geven snelheid aan in kw (mijn oude natuurkundeleraar zou me vermoorden als ik dat deed) Vervolgens gaan ze dat in een tabel weer omzetten naar kmh en daarmee een boetebedrag
waardoor er vervolgens geen zak van klopt. juute 
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
za maart 03, 2007 12:36 am |
|
 |
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Het aantal kw's zoals je blok standaard heeft op de krukas ... Dat staat op je papieren vond het ook vaag want ik heb volgens verzekerings papieren 1,4kW en had boete voor 1,4kW dus dat had ik ook al na gevraagd heeft niks er mee te maken 
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
za maart 03, 2007 12:48 am |
|
 |
|