|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
bryann030
ApriliaForum Member
|
 SR50 Ditech start niet.
Hallo, Ik heb een probleempje met mijn SR50 injectie ditech. Als ik hem wil starten draait de motor voor 1 second en dan valt die weer uit, soms wat langer maar langer als 10 seconden lukt niet. En als ik heb uitlees dan krijg ik code 20
ECU CODE 20
Cooling Liqude tempgauge fault
Connectors -Check the connection between the temperature sensor and dasboard connection
Temperature reader wires Check the voltage (12V) between the green/red wire and negative pole of the battery. Check the continuity (R 0 Ohm) of the white/blue wire between the temperature reader and the ECU. Check the continuity (R 0 Ohm) of the pink wire between the temperature sensor and the ECU and the green/red wire between the temp reader and the ECU
Demaged temperature reader -Replace the temperature reader
Demaged ECU -Check ECU
Kan het mischien aan de air injector liggen? Of iets anders
|
do dec 05, 2013 5:32 pm |
|
 |
aprilia racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 22, 2012 9:40 am Berichten: 290 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Driebergen
|
 Re: SR50 Ditech start niet.
hij geeft een fout melding van je temp sensor (haal ik hieruit) dat kan betekenen:
lucht massa meeting temp sensor bedrading
kijk voor de zekerheid je accu even na! (je weet maar nooit)
_________________ >Aprilia RS 50 NM SBK< viewtopic.php?f=13&t=22732
>Aprilia SR Morini Hebo Manston 70 Sprinter<
>EX<Aprilia rs 50 NM flou red viewtopic.php?f=13&t=22116
|
do dec 05, 2013 7:24 pm |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
als de temperatuursensor stuk is geeft die een enorm lage waarde aan, waardoor ie veel te rijk gaat lopen. dus loop gewoon even na wat je in de beginpost hebt gezet.
do dec 05, 2013 8:03 pm |
|
 |
bryann030
ApriliaForum Member
|
Oke bedankt ! Wat moet ik precies gaan doen met die tempratuursensor? vervangen of schoonmaken? Sorry haha heb niet zoveel verstand van scooters
|
do dec 05, 2013 9:38 pm |
|
 |
bryann030
ApriliaForum Member
|
Het is trouwens zo dat ik hem met moeite aan de praat kan krijgen en aan kan houden, maar dan trekt die supersloom op en is me top maar 40, en na 10-15mins rijd die normaal 80
|
vr dec 06, 2013 7:49 pm |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|