Auteur |
Bericht |
Ber-s
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 18, 2007 10:20 am Berichten: 77 Woonplaats: Hoorn
|
Jobra overleden door ongeval
Naar aanleiding van het overlijden van ons forum lid Jochem-Bram Pennekamp alias Jobra
Rouwkaart:
Request for special fly-by
Nog zoveel te geven, plannen en wensen voor het leven. Veel te vroeg ben je ons ontnomen. We wisten niet dat het leven zo wreed kon zijn, een schok die we nooit hebben aan zien komen. Lieve Jochem-Bram wat was het leven met jou fijn.
Tot ons onuitsprekelijke verdriet werd van ons weggenomen onze lieve zoon en broer,
Jochem-Bram Pennekamp Hij mocht maar 16 jaar worden.
12-06-1991 01-10-2007
Anneke en Wilfred Wim-Cees Anne-Marije
Brik 9 1625 GE HOORN
Jochem-Bram is bij ons thuis. Jullie zijn welkom op woensdag en donderdag tussen 14.00 uur en 16.00 uur.
Zijn afscheidsviering is op vrijdag om 13.00 uur met heel veel lichtjes in de Oosterkerk op het Grote Oost 58 in Hoorn. We zouden het fijn vinden als jullie in het wit gekleed komen.
De volgende dag, zaterdag, brengen we hem om 13.00 uur lopend van huis naar zijn graf op de begraafplaats aan de Berkhouterweg in Hoorn.
Oorspronkelijke bericht van topicstarter:
Ber-s schreef: Vanmorgen wilde ik naar school rijden toen ik een trauma helicopter op enkele tientallen meters boven mij zag. ik hem volgen en al gauw zag ik een aantal politie auto's en ambulances en zelfs 2 brandweerwagens. Dus ik nieuwsgierig kijken, zie ik de omgevouwen brommer langs de kant van Jobra (Jochem-bram) ook een lid van dit forum. Dat was een van me beste vrienden... We reden altijd met z'n tweeen en afgelopen zaterdag kwam z'n rsje terug van De Jager met 17,5 en yasuni hmr2. Hij heeft kennelijk de bocht veel te ruim genomen en is vervolgens op een auto geklapt. Zijn helm had hij waarschijnlijk half op want die lag ergens verderop. Ze hebben geprobeerd hem te reanimeren maar ik denk dat het tevergeefs was want er stroomde bloed uit zijn mond. en ze bedekten hem met een witte deken. Sterkte voor de familie en vrienden.
Dit zet me wel weer aan het denken....
Nieuwsbericht:
http://www.debeurs.nl/binnenland/108071/Bromfietser-dood-na-te-ruime-bocht.html
_________________ RS 2002
|
ma okt 01, 2007 11:43 am |
|
|
rataplan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 24, 2006 3:26 pm Berichten: 46 Woonplaats: nijmegen
|
damn, dit zet je wel weer met beide voeten terug op de grond, sterkte man
Er gebeuren teveel ongelukken de laatste tijd
heel veel sterkte voor alle familie, vrienden en natuurlijk iedereen hier die hem kende
Jongens blijf voorzichtig rijden want het hoeft niet eens je eigen fout te zijn
|
ma okt 01, 2007 11:55 am |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Fuck zeg, vanochtend nog zitten zeggen dat ik het onverstandig vond zo te rijden
Sterkte ermee Ber-s en andere die hem kende ..
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma okt 01, 2007 12:02 pm |
|
|
capri
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 07, 2007 7:13 pm Berichten: 333 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Nieuw-Beijerland
|
Jobra schreef: mhm, boeit me niet hoe me brommer eruit ziet zolang die maar rijdt. zijn genoeg bochte die ik lekker gepakt heb, en soms moet je gwn op je smoel gaan.. kijk motogp ofzo? Jobra schreef: ik rij ook altijd zonder kappe rond,.. brommer verkrachter helemaal? ik vind het pas brommen verkrachten als je niet schuin gaat, en als je schuingaat ga je nou eenmaal is keer op je smoel. elke motogp rijder is ook keer op sn smoel gegaan dus stil maar stelletje wannaB scooter nichten
verder heb ik krantjes gedaan en zo naar school
Dit heeft ie vanochtend nog gepost. Beetje de verkeerde instelling om te gaan rijden, maar toch jammer dat je geen kans meer krijgt om te veranderen en dat het in één keer over moet zijn. Veel sterkte aan alle nabestaanden.
_________________ Aprilia RS50 onderdelen te koop
|
ma okt 01, 2007 12:03 pm |
|
|
gsxr750
ApriliaForum Member
|
Foute instelling of niet, het was een 16jarige en dat is echt te jong.
Met 16 heb je toch altijd wel het idee dat je de wereld aan kan, dat had ik namelijk wel. Enige verschil is dat Jobra het niet meer na kan vertellen.
Rest in Peace..
|
ma okt 01, 2007 12:45 pm |
|
|
jugo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 31, 2007 1:51 pm Berichten: 110 Woonplaats: Wognum NoordHolland
|
_________________ Mijn derbi senda;)
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=7692
100% anti scooters
|
ma okt 01, 2007 12:48 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
klinkt misch beetje hard, maar dan is het ook wel eigen schuld, je kent de gevaren... Maar toch, blijft ernstig
sterkte
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
ma okt 01, 2007 1:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
R.I.P
Sterkte voor nabestaanden, erg tragisch.
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
ma okt 01, 2007 1:26 pm |
|
|
jugo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 31, 2007 1:51 pm Berichten: 110 Woonplaats: Wognum NoordHolland
|
ik heb zojuist zijn vader gesproken..
hij is dus onderuit gegaan in een bocht en boven op een auto geknald.
Erg rot voor de bestuurd van de auto die loopt nu de rest van zijn leven met een schuld gevoel
100% anti scooters
|
ma okt 01, 2007 1:39 pm |
|
|
razor
ApriliaForum Member
|
teering r.i.p.
k kan het btw nog nergens vinden op nieuwssites of wat dan ook ..?
|
ma okt 01, 2007 1:41 pm |
|
|
jugo
ApriliaForum Member
|
op de web site van zijn school staat wle een kort nieuwe bericht
http://www.tabor.nl/index.php?id=291
damn ken het nog steeds niet gelove man
100% anti scooters
|
ma okt 01, 2007 1:43 pm |
|
|
Erwin90
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 16, 2006 2:38 pm Berichten: 448 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Dokkum
|
sterkte voor de nabestaanden
ma okt 01, 2007 1:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
echt klote man k vond dat ie er een slechte rijstijl op nahield maar zo had het ook niet af moeten lopen
sterkte aan de familie en vrienden
_________________ CBR400RR, ZXR400, CB500. over 4 maanden: CBR600RR!!
|
ma okt 01, 2007 1:51 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
shit gek''
sterkte aan de nabestaanden
ik heb gisteren nog met hem gepraat op msn'' en ik kan het bijna niet vatten...
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma okt 01, 2007 2:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
Dr.2Takt
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 8:38 pm Berichten: 1559 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: winterswijk
|
_________________ De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden....
|
ma okt 01, 2007 2:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
|