Auteur |
Bericht |
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
De Nieuwe Aprilia Shiver GT gelanceerd!
Nieuwe Shiver GT gelanceerd! De introductie van de GT is een lekkere versteviging in het sport/tour segment. Deze vrij complete tweecilinder fiets met een mooie aerodynamisch vriendelijke voorruit is ook met ride-by-wire uitgerust. Ook hierbij 3 mappings voor de rijder beschikbaar: sport, tour en regen. Da's wel fijn voor het hele jaar door kunnen sturen. Qua specs? * 90 graden euro3 V-twin, vloeistofgekoeld, 4 kleppen per cilinder. * Alu swingarm met laterale schokdemper. * Upside down voorvork. * Ride-by-wire gasgeven. * Electronische brandstofinjectie. * ABS uitvoering mogelijk. Bron:ARA Forum en Aprilia-Riders.nl met dank aan: Floris Zelf nieuws gevonden? Stuur het naar nieuws@apriliaforum.nl!
Bijlagen:
apriliashivergt-10581-001-f.jpg [ 56.02 KiB | 5952 keer bekeken ]
wo nov 05, 2008 5:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
DiaperJuice
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 25, 2008 3:59 pm Berichten: 48 Woonplaats: Amsterdam
|
Re: De Nieuwe Aprilia Shiver GT gelanceerd!
Nice, mooier dan die BMWs die je hier overal ziet.
|
wo nov 05, 2008 5:39 pm |
|
|
arnemuiden-rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 08, 2008 1:39 pm Berichten: 2856 Woonplaats: Arnemuiden
|
leuke motor
|
wo nov 05, 2008 5:43 pm |
|
|
Felix
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 6:11 pm Berichten: 1469 Woonplaats: Oegstgeest
|
Wat is Ride-by-Wire? :00/:
|
wo nov 05, 2008 5:47 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
quote van vroom.be:
Ride by Wire
Contact aan, starten maar...en dan bij draaiende motor weer op de startknop drukken om de beheersmode van de motor te kiezen. Er staan drie keuzes op het programma: R voor Rain, T voor Toerisme, S voor Sport. Rain vergeet je best behalve als je echt een beginneling bent, want hiermee wordt deze twin werkelijk "ontmand". De T-mode laat een braaf rijgedrag toe, zonder enige vorm van nerveusheid. Een verstandige optie, die net niet vervelend is. Je zal het wel begrepen hebben, maar wij hebben tijdens onze testrit bijna uitsluitend in de Sport-mode gereden. Vergeet onze kritische woorden tijdens de test van de eerste Shiver, want de programmering van de elektronica was niet optimaal en als gevolg daarvan bleef ook het goede gevoel achterwege. Aprilia heeft zijn huiswerk echter overgedaan en het plezier dat we bij deze motor mochten ervaren deed ons denken aan een zekere... Street Triple! En dat kan tellen als vergelijking, niet? Dankzij het aanwezige kopel en pk's vanuit de laagste toeren is de Street één van de weinige Mid-Size roadsters die een echt enthousiasmerende motor bezit, zelfs bij het dagdagelijkse gebruik. De Shiver dus ook.
wo nov 05, 2008 5:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ride by wire is simpelgezegd gas geven via elektronica.
Ik krijg meer shivers van de gewone shiver...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
wo nov 05, 2008 9:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
Leuke bike, maar niet helemaal mijn style..
|
wo nov 05, 2008 9:28 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
mooi ding, maar gaan er nu ook motoren gepost worden ?
zit vaak op motorsites, dus als je vaker nieuwe motoren wil zien roep je maar. PB ik je wel
|
wo nov 05, 2008 9:54 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Ze hadden nog wat koplampen over van de oude rsv dusja wat wil je dan
|
wo nov 05, 2008 10:50 pm |
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
de spiegels en windschermpje vind ik minder verder lijkt me wel fijn te rijden :D
|
do nov 06, 2008 1:20 am |
|
|
janiler
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 10:40 pm Berichten: 471 Woonplaats: Brabant de gekste
|
aprilia moet echt is stope met die lileke wasrekken aan de achterkant :Y:
verder wel n skone motor
|
do nov 06, 2008 11:13 am |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
Martijn Derbi senda schreef: mooi ding, maar gaan er nu ook motoren gepost worden ?
zit vaak op motorsites, dus als je vaker nieuwe motoren wil zien roep je maar. PB ik je wel nee, mail maar k vind t leuker (toer)motor
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do nov 06, 2008 1:39 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
[quote="Martijn Derbi senda"]mooi ding, maar gaan er nu ook motoren gepost worden ?
[/quote]
dit is niet de eerste keer he.. of vind jij de rsv4 een brommer.
het is niet mijn smaak, dit soort motor, maar van de motors uit deze klasse vind ik dit zeker 1 van de mooiste!
|
do nov 06, 2008 4:05 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
floris, dat snap ik maar ik bedoel als er weer een nieuwe rsv, sxv, rs enz uitkomt
|
do nov 06, 2008 9:04 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
|
Martijn Derbi senda schreef: floris, dat snap ik maar ik bedoel als er weer een nieuwe rsv, sxv, rs enz uitkomt als het een aprilia is word het gepost edit; uitzonderingen zijn derbi, cagiva enz.. als het maar interessant is voor de leden van het forum.
do nov 06, 2008 9:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
|