KORNHORN - De 15-jarige bromfietser uit Surhuisterveen, die vrijdagavond ernstig gewond raakte bij een ongeluk in Kornhorn, is overleden.
De tiener reed op De Witsreed frontaal op een 14-jarige bromfietser uit Kornhorn. Het 15-jarige slachtoffer raakte bewusteloos en werd naar het UMCG gebracht. Daar is hij bezweken aan zijn verwondingen.
Beide bromfietsers reden zonder licht en waren niet in het bezit van een bromfietsrijbewijs. De jongens droegen wel allebei een helm.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Re: Slachtoffer (15) ongeluk Kornhorn overleden
Ja heel erg dit. Ook niet verstandig van beide jongens om al op vroege leeftijd met de brommer op de openbare weg te rijden, maar ja, dat deed ik zelf ook, dus ik verwijt ze niets.
Rest in peace.
Laatst bijgewerkt door MartinW0527 op ma sep 06, 2010 8:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
ik had dit al eerder gelezen toch ? maar kut, echt heel kut ..
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Narcotica schreef:
Martin ken je die kerel persoonlijk ? Ik zag in het filmje een keet en jij vertelde ooit over een keet die er nu niet meer is
nee dat niet, ken hem via via een ander forum, ik wist zijn gebruikersnaam zeg maar, meer niet. Maar ik zag het daar in het topic over zijn brommer .. maar die keet van mij en een andere vriend is al meer als een jaar geleden gone onderhand ..
Heftig.
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum